  • 761. Data: 2008-01-18 22:04:28
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 18 Jan 2008 22:20:08 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Praktyka jest taka, ze policja goscia wyprowadzi i jak ma dokumenty, to
    > na tym sie skonczy.
    > Jak jest nietrzezwy i pyskuje, to ma drogi nocleg.

    Nie jestem przekonany, żeby policja wyprowadziła ze sklepu faceta,
    któremu sklepowy powiedział "pa" a gość stoi. Zakładając, że są to
    normalne godziny urzędowania, gość się nie awanturuje, nie jest nawalony
    itd.
    Prokurator ośmieszyłby się wyskakując w takiej sytuacji z art. 193 kk.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 762. Data: 2008-01-19 01:25:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > itd.
    > Prokurator ośmieszyłby się wyskakując w takiej sytuacji z art. 193 kk.

    Oj, co się sprzeczasz - Jacuś wie lepiej! On jest Wielki Pan Sklepikarz
    i on ma własne, prywatne przepisy i żaden prokurator mu nie podskoczy ;->

  • 763. Data: 2008-01-19 10:28:44
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 19 Sty, 02:25, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Oj, co się sprzeczasz - Jacuś wie lepiej! On jestWielkiPanSklepikarz
    > i on ma własne, prywatne przepisy i żaden prokurator mu nie podskoczy ;->

    Problem polega na tym, że o bycie przestępstwa a art. 193 kk nie
    decyduje uciążliwość pobytu danej osoby w określonym miejscu, ale sam
    fakt pobytu sprawcy, mimo żądania właściciela. Sprawca nie musi być
    pijany, awanturowac się, śmierdzieć etc. W zupełności wystarczy, że
    nie chce wyjść.

  • 764. Data: 2008-01-19 10:53:05
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    x.googlegroups.com...

[...]

    Nie męcz męcz się i pogódź z faktem, że zawsze znajdzie się cep który
    najprostszego artykułu nie zrozumie choćbyś się zesrał i tłumaczył 100 razy
    ;) Wot, taki mają już musk ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 765. Data: 2008-01-19 12:38:21
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 18 Jan 2008 22:04:28 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Nie jestem przekonany, żeby policja wyprowadziła ze sklepu faceta,

    A ja jestem przekonany, bo wyprowadza.

    --
    KRZYZAK

  • 766. Data: 2008-01-19 14:18:03
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 19 Jan 2008 02:28:44 -0800, m...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    > fakt pobytu sprawcy, mimo żądania właściciela. Sprawca nie musi być
    > pijany, awanturowac się, śmierdzieć etc. W zupełności wystarczy, że nie

    Problem polega na tym, że ta teoria nie jest wsparta żadną sensowną
    literaturą, nie mówiąc o praktyce.
    Całe orzecznictwo, które udało mi się znaleźć, odnosi się do naruszenia
    miru *domowego*. W literaturze raczej są poglądy przeciwne, co oczywiście
    Johnson już skrytykował ;-)

  • 767. Data: 2008-01-19 14:18:33
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 19 Jan 2008 13:38:21 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > A ja jestem przekonany, bo wyprowadza.

    Widziałeś na własne oczy?

  • 768. Data: 2008-01-19 14:25:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Całe orzecznictwo, które udało mi się znaleźć, odnosi się do naruszenia
    > miru *domowego*.

    Przecież ci wskazałem orzeczenie które dotyczy nie domu, tylko jakiegoś
    urzędu, czy instytucji ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 769. Data: 2008-01-19 14:43:19
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 19 Jan 2008 15:25:27 +0100, Johnson napisał(a):

    > Przecież ci wskazałem orzeczenie które dotyczy nie domu, tylko jakiegoś
    > urzędu, czy instytucji ...

    Jakoś mi umkło. Nie śledzę aż tak ściśle tej grupy.

  • 770. Data: 2008-01-19 16:21:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > A ja jestem przekonany, bo wyprowadza.

    Twoje przekonania są sprzeczne z rzeczywistością. Masz pecha.