  • 281. Data: 2008-01-12 13:08:29
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Nostradamus pisze:

    > Domyśl się, doczytaj itp.

    Sam moze najpierw pomysl. Czy zabronione jest zapoznawianie sie z
    oferta, wystawiona na widok publiczny, przez wizjer/ekran lcd?

    A moze Twoim wspanialym klientom takze bedzie przeszkadzac, ze aby
    zapoznac sie z oferta, musze zalozyc okulary do czytania?

    Jacek

  • 282. Data: 2008-01-12 13:12:24
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Oswiec nas, co masz na mysli? Co moze zapisac w regulaminie?

    Obowiązek sprzątania klatki schodowej w pierwszy piątek miesiąca, obowiązek
    opieki nad roślinami itp. Noie podoba sie? Nie wynajmuj, poszukaj innego
    mieszkania.

    Nie wiem. Wiem, że tobie zakazał myślenia.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 283. Data: 2008-01-12 13:15:30
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    Czy samo patrzenie przez wizjer/ekran lcd = robienie
    > zdjec? Chyba nie, bo moze i lekarz mi tak zalezil? Zamiast okularow :D

    Możesz nawet udawać normalnego bo nie jest to zabronione.
    Tylko MediaMarkt nie jest dla ciebie;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 284. Data: 2008-01-12 13:16:57
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Sam moze najpierw pomysl. Czy zabronione jest zapoznawianie sie z oferta,
    > wystawiona na widok publiczny, przez wizjer/ekran lcd?

    Tak. Bo idiota może stanowić zagrożenie dla innych i odstręczać ich od wizyt
    w moim sklepie dla normalnych ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 285. Data: 2008-01-12 13:30:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fma1hj$mmo$8@news.onet.pl Mis Puchatek
    <a...@a...pl> pisze:

    > Pan psycholog on-line?
    A skąd, to pacjent.
    Źle leczony.

    --
    Jotte

  • 286. Data: 2008-01-12 13:32:06
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:3com55-dbb.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Po sklepie? Pełnym klientów i wąskich 'alejek'?

    Załóżmy, że jest pusty (bardzo specjalistyczny;) i z szerokimi "alejkami".

    >Jesteś pozbawiony nie tylko wyobraźni ale w ogóle rozumu...

    Ogarniasz? Potrafisz sobie taki sklep wyobrazić?

    > Nie doczytałeś ustawy.

    Dobrze, że ktoś na tym świecie ją doczytał ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 287. Data: 2008-01-12 13:33:30
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Nostradamus pisze:

    > Nie wiem. Wiem, że tobie zakazał myślenia.

    No popatrz, nawet nie wiedzialem ze wynajmuje od kogos mieszkanie :D

    Jacek

  • 288. Data: 2008-01-12 13:34:57
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Nostradamus pisze:

    > Możesz nawet udawać normalnego bo nie jest to zabronione.
    > Tylko MediaMarkt nie jest dla ciebie;))

    I dlatego tam nie chodze :D

    Jacek

  • 289. Data: 2008-01-12 13:36:35
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Nostradamus pisze:

    > Tak. Bo idiota może stanowić zagrożenie dla innych i odstręczać ich od wizyt
    > w moim sklepie dla normalnych ;)

    Nawet idiota moze miec sklep w naszym kraju. Nawet idiota moze stworzyc
    regulamin w ktorym bedzie zakazywac oddychania. Ale nawet idiota,
    prowadzacy sklep, nie ma prawa, innemu idocie, wejsc do sklepu z
    aparatem fotograficznym (w koncu to idiota) i zakupic jakis towar, ktory
    jest wystawiony na widok publiczny.

    Jacek

  • 290. Data: 2008-01-12 13:57:38
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    castrol pisze:
    > Samo otwarcie sklepu z wystawieniem towaru na widok
    > publiczny jest oferta

    nie jest

    KG