  • 1. Data: 2005-09-18 13:58:17
    Temat: Skarga Kasacyjna
    Od: Cr3dO <c...@p...fm>

    Witam wszystkich

    Mam pewien problem, mianowicie WSA odrzucił moją skargę dotyczącą
    pewnej sprawy a ja uważam ze zrobił to nie słusznie i chce ja przekazać
    do rozpatrzenia przez NSA.
    Tylko ze mój adwokat którego przydzielono mi z Urzędu nie chce jej
    napisać, mówiąc że nie ma dostatecznych podstaw prawnych w tej sprawie.
    Swoją odmowę wysłał mi pocztą ( jeszcze jej nie otrzymałem ).
    Ja uważam inaczej.

    Moje pytania to:

    1 - Nie zgadzam się z opinią mojego adwokata, czy mogę zatem nie odebrać
    listu i nakazać
    mu wysłać skargę kasacyjna którą sam napisze ( ma moje pełnomocnictwo w
    tej sprawie )?
    a) czy mogę ją sam napisać?
    b) jeżeli NIE - to co mam zrobić?

    2 - Jak jest z terminami? Wiem że mam na odwołanie 30 dni, a gdybym
    chciał zmienić adwokata z Urzędu to czy oczekując na ,,nowego" czas by
    ,,się zatrzymał"?

    3 - Czy mogę prosić by skarga kasacyjna odbyła się w trybie jawnym?

    Proszę o szybka odpowiedz gdyż terminy mnie gonią.
    Z góry dziękuję