1. Data: 2005-09-18 15:30:54
Temat:członkostwo w spółdzielni mieszkanioweJ - być czy nie być, co lepsze ?
Od:"Kuba" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

stałem się posiadaczem lokalu będącego w zasobach pewnej spółdzielni
teraz dostałęm zapytanie od tejże spółdzielni czy chcę być jej członkiem ?
Do tej pory nie miałem nic wspólnego z żadnymi spółdzielniami, ale myślałem
że staję się automatycznie jej członkiem mając nieruchomość będącą w ich
zasobach
Więc,
Czy możecie mi powiedzieć w takim razie
jakie sa konsekwencje bycia/nie bycia członkiem spółdzielni
wady / zalety ??
CO JEST KORZYSTNIEJSZE ???
z góry wielkie dzięki za kilka konkretnych słów nt.
Kuba

2. Data: 2005-09-18 16:34:40
Od:"Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wady / zalety ??

być:
- płacisz haracz na pensje zarządu
- twoje opłaty remontowe idą na całkiem inne budynki, a nie twój
- czas na właśność, a nie jakiś socjalizm

3. Data: 2005-09-18 16:57:08
Od:"Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> być:
> - płacisz haracz na pensje zarządu
> - twoje opłaty remontowe idą na całkiem inne budynki, a nie twój
> - czas na właśność, a nie jakiś socjalizm

Bla, bla, bla. Co twoja wypowiedź wnosi do tematu?
A co do pytania to po pierwsze trzeba się dowiedzieć jaka jest opłata za
przyjęcie w poczet członków, druga sprawa to jak będą sie kształtowały
opłaty będąc członkiem i nie bedąc. Jeśli różnica bedzie znacza, masz
odpowiedź. Nie będąc członkiem nie masz prawa w głosowaniach na
zgromadzeniach członków spółdzielni.

4. Data: 2005-09-18 18:33:44
Od:"SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:432d9742$0$6496$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Bla, bla, bla. Co twoja wypowiedź wnosi do tematu?

To, ze czlonkostwa w spóldzielni nalezy unikac. A najlepiej kupowac
mieszkania w pelni wlasnosciowe a nie z 'wlasnoscia' spóldzielcza.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

5. Data: 2005-09-18 18:46:07
Od:"Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To, ze czlonkostwa w spóldzielni nalezy unikac. A najlepiej kupowac
> mieszkania w pelni wlasnosciowe a nie z 'wlasnoscia' spóldzielcza.

Jesteś śmieszny.

6. Data: 2005-09-18 19:07:06
Od:"SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:432db0ce$0$6500$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Jesteś śmieszny.

A ty naiwny. Albo 'zainteresowany' - czlonek zarzadu jakies spóldzielni.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

7. Data: 2005-09-18 19:28:30
Od:"Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ty naiwny. Albo 'zainteresowany' - czlonek zarzadu jakies spóldzielni.

Porównaj ilośc mieszkań spółdzielczych w starych zasobach, nowobudowanych z
odpowiednią ilością odrębnych własności, wielkościa popytu w dużych miastach
w stosunku do podaży i nie pieprz głupot.

8. Data: 2005-09-19 05:08:35
Od:"vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:432dbabc$0$6509$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]
> odpowiednią ilością odrębnych własności, wielkościa popytu w dużych
miastach
> w stosunku do podaży i nie pieprz głupot.

Załatwianie się na środku gościnnego pokoju zawsze bedzie głupim pomysłem
niezależnie od tego jak daleko mamy do łazienki i i jakiej marki papierem
sie podetrzemy.
Takim samym pomysłem pozostanie zawsze kupowanie na wlasnosc mieszkania,
ktore fizycznie nigdy nie może być tylko nasze do końca.

vertret

9. Data: 2005-09-19 11:39:38
Od:"Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takim samym pomysłem pozostanie zawsze kupowanie na wlasnosc mieszkania,
> ktore fizycznie nigdy nie może być tylko nasze do końca.

Proponuję sie jednak dokształcic czytając odpowiednie ustawy o
spółdzielniach mieszkaniowych i dopiero zabierać głos..

10. Data: 2005-09-19 14:38:53
Od:"SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:432e9e4e$0$5439$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Proponuję sie jednak dokształcic czytając odpowiednie ustawy o
> spółdzielniach mieszkaniowych i dopiero zabierać głos..

A ja proponuje zapoznac sie z PRAKTYKA dzialan spóldzielni mieszkaniowych i
nie pieprzyc glupot.
Pojezierze Olsztyn sie klania. I mnóstwo innych spóldzielni mieszkaniowych.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt