  • 1. Data: 2005-09-18 15:30:54
    Temat: członkostwo w spółdzielni mieszkanioweJ - być czy nie być, co lepsze ?
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    stałem się posiadaczem lokalu będącego w zasobach pewnej spółdzielni
    teraz dostałęm zapytanie od tejże spółdzielni czy chcę być jej członkiem ?
    Do tej pory nie miałem nic wspólnego z żadnymi spółdzielniami, ale myślałem
    że staję się automatycznie jej członkiem mając nieruchomość będącą w ich
    zasobach
    Więc,
    Czy możecie mi powiedzieć w takim razie
    jakie sa konsekwencje bycia/nie bycia członkiem spółdzielni
    wady / zalety ??
    CO JEST KORZYSTNIEJSZE ???
    z góry wielkie dzięki za kilka konkretnych słów nt.
    Kuba

  • 2. Data: 2005-09-18 16:34:40
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    > wady / zalety ??

    być:
    - płacisz haracz na pensje zarządu
    - twoje opłaty remontowe idą na całkiem inne budynki, a nie twój
    - czas na właśność, a nie jakiś socjalizm

  • 3. Data: 2005-09-18 16:57:08
    Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl>

    > być:
    > - płacisz haracz na pensje zarządu
    > - twoje opłaty remontowe idą na całkiem inne budynki, a nie twój
    > - czas na właśność, a nie jakiś socjalizm

    Bla, bla, bla. Co twoja wypowiedź wnosi do tematu?
    A co do pytania to po pierwsze trzeba się dowiedzieć jaka jest opłata za
    przyjęcie w poczet członków, druga sprawa to jak będą sie kształtowały
    opłaty będąc członkiem i nie bedąc. Jeśli różnica bedzie znacza, masz
    odpowiedź. Nie będąc członkiem nie masz prawa w głosowaniach na
    zgromadzeniach członków spółdzielni.

  • 4. Data: 2005-09-18 18:33:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:432d9742$0$6496$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Bla, bla, bla. Co twoja wypowiedź wnosi do tematu?

    To, ze czlonkostwa w spóldzielni nalezy unikac. A najlepiej kupowac
    mieszkania w pelni wlasnosciowe a nie z 'wlasnoscia' spóldzielcza.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-09-18 18:46:07
    Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl>

    > To, ze czlonkostwa w spóldzielni nalezy unikac. A najlepiej kupowac
    > mieszkania w pelni wlasnosciowe a nie z 'wlasnoscia' spóldzielcza.

    Jesteś śmieszny.

  • 6. Data: 2005-09-18 19:07:06
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:432db0ce$0$6500$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Jesteś śmieszny.

    A ty naiwny. Albo 'zainteresowany' - czlonek zarzadu jakies spóldzielni.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2005-09-18 19:28:30
    Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl>

    > A ty naiwny. Albo 'zainteresowany' - czlonek zarzadu jakies spóldzielni.

    Porównaj ilośc mieszkań spółdzielczych w starych zasobach, nowobudowanych z
    odpowiednią ilością odrębnych własności, wielkościa popytu w dużych miastach
    w stosunku do podaży i nie pieprz głupot.

  • 8. Data: 2005-09-19 05:08:35
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:432dbabc$0$6509$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]
    > odpowiednią ilością odrębnych własności, wielkościa popytu w dużych
    miastach
    > w stosunku do podaży i nie pieprz głupot.

    Załatwianie się na środku gościnnego pokoju zawsze bedzie głupim pomysłem
    niezależnie od tego jak daleko mamy do łazienki i i jakiej marki papierem
    sie podetrzemy.
    Takim samym pomysłem pozostanie zawsze kupowanie na wlasnosc mieszkania,
    ktore fizycznie nigdy nie może być tylko nasze do końca.

    vertret

  • 9. Data: 2005-09-19 11:39:38
    Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl>

    > Takim samym pomysłem pozostanie zawsze kupowanie na wlasnosc mieszkania,
    > ktore fizycznie nigdy nie może być tylko nasze do końca.

    Proponuję sie jednak dokształcic czytając odpowiednie ustawy o
    spółdzielniach mieszkaniowych i dopiero zabierać głos..

  • 10. Data: 2005-09-19 14:38:53
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:432e9e4e$0$5439$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Proponuję sie jednak dokształcic czytając odpowiednie ustawy o
    > spółdzielniach mieszkaniowych i dopiero zabierać głos..

    A ja proponuje zapoznac sie z PRAKTYKA dzialan spóldzielni mieszkaniowych i
    nie pieprzyc glupot.
    Pojezierze Olsztyn sie klania. I mnóstwo innych spóldzielni mieszkaniowych.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt