  • 1. Data: 2003-08-22 20:18:19
    Temat: Separacja
    Od: "xxxxxxxx " <k...@N...gazeta.pl>

    Chcę zlożyć do sądu sprawę o separację.Czy możecie pomóc mi napisac taki
    pozew??Nie mam pojęcia jak to zrobić .Chodzi mi o to , ze nie wiem jak ma
    wyglądać takie pismo, wiem tyko ze muszę załączyć do niego akt małżęństwa i
    akt ur dziecka.
    Z góry dzięki za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-08-22 20:56:26
    Temat: Re: Separacja
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik xxxxxxxx <k...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bi5tqb$b82$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > wyglądać takie pismo, wiem tyko ze muszę załączyć do niego akt małżęństwa

    Warszawa,dnia 22
    kwietnia 2003 r.
    Sąd Okręgowy
    adres
    wydzial cywilny
    ???

    Powódka: Katarzyna ?????? ,zam. kod -Warszawa ul. ?????? 12 /5
    Pozwany: Kazimierz ?????? ,zam. kod- Warszawa ul. ?????
    Pozew
    o separację
    Wnosze o:
    1/ orzeczenie separacji malzonkow Katarzyny ???? i Kazimierza ???? ,
    pozostajacych w zwiazku malzenskim zawartym ????????r. w Urzędzie Stanu
    Cywilnego w Warszawie, nr aktu malzenstwa 234/??, z winy pozwanego
    2/powierzenie obojgu rodzicom wykonywanie wladzy rodzicielskiej nad
    malol.corka stron Monika ????? ,urod. ????????r.
    3/zobowiazanie pozwanego do ponoszenia kosztow utrzymania i wychowania corki
    Moniki w kwocie 700 zł., miesiecznie ,platnej do rak powodki do dnia 10
    kazdego miesiaca z gory, z ustawowymi odsetkami od dnia opoznienia w
    platnosic kazdej raty
    4/zasadzenie od pozwanego na rzecz powodki kosztow procesu wg. norm
    przepisanych
    Uzasadnienie
    Strony zawarly zwiazek malzenski w dniu ....przed kierownikiem USC w
    Warszawie cd. rozwiniecie każdego z powyższych pkt.

    zalaczniki
    /odpis pozwu
    /odpis aktu malzenstwa
    /odpis aktu urodzenie
    /zaswiadczenie o dochodach

    3 egz. 2 do sądu jeden dla Ciebie ...sklada sie do sądu okregowego ,w
    ktorego okregu malzonkowie maja wspolne miejsce zam ...w braku tej podst.
    sad ich wspolnego pobytu ,jezeli malzonkowie nie maja wspolnego miejsca zam
    lub pobytu nalezy zlozyc w sadzie dla miejsca zam. wnioskodawcy/powoda

    Sandra