  • 1. Data: 2003-08-22 15:08:31
    Temat: grupy dyskusyjne z zamówień publicznych???
    Od: "Robert Bartkowski" <r...@W...onet.pl>

    Czy ktoś wie gdzie (odbywają ) się dyskusje na temat zamówień publicznych.
    Czy wogóle istnieje taka grupa dyskusyjna?
    Jesli ktoś może wskazać mi takie miejsce będę bardzo wdzięczny.

    pozdrawiam
    Robert Bartkowski

  • 2. Data: 2003-08-22 23:56:38
    Temat: Re: grupy dyskusyjne z zamówień publicznych???
    Od: === igoR === <a...@...sygnaturce>

    Robert Bartkowski napisał(a):

    > Czy ktoś wie gdzie (odbywają ) się dyskusje na temat zamówień publicznych.
    Warszawa, al. Ujazdowskie 1/3

    > Czy wogóle istnieje taka grupa dyskusyjna?

    Szukasz grupy... trzymającej władzę?

    > Jesli ktoś może wskazać mi takie miejsce będę bardzo wdzięczny.

    Cały Naród będzie wdzięczny, cały Naród!

    MSPANC

    --
    """"""""""""""""""""/\
    _ ___ /_|\
    | / _` / _ \ / /.-""-.\
    |_\__, \___/_|_\/< (()) >\
    |___/GG313785/__`-..-'__\
    ig(at)2com.pl /___|____|___\

  • 3. Data: 2003-08-25 09:29:42
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "Robert Bartkowski" <r...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4923.000007c3.3f4631ee@newsgate.onet.pl...
    > Czy ktoś wie gdzie (odbywają ) się dyskusje na temat zamówień publicznych.
    > Czy wogóle istnieje taka grupa dyskusyjna?
    > Jesli ktoś może wskazać mi takie miejsce będę bardzo wdzięczny.

    Sama jestem zainteresowana problematyką ale nie znalazłam takiej grupy. Może
    sami cos założymy. Jeżeli masz problem podziel się nim może akurat będę
    mogła pomóc
    Nie chwaląc się ;-) mam za sobą wygraną sprawę przed zespołem arbitrów w UZP
    pozdrawiam JO