  • 1. Data: 2003-08-22 15:53:49
    Temat: Umowa na odelgosc
    Od: "Cray" <c...@o...pl>

    Witam

    Czytam i cztam to grupe i mnie dopadlo.... a mianowicie:

    Chcialbym was zapytac jak traktowane (jakie prawo to reguluje, i czy prawa
    konsumenta mozna tu stosowac) umowy na odleglosc z "automatem"
    (AutomatycznaObslugaKlienta w Plusie)

    A co sie stalo:
    Zmienilem prosze was abonament ze starego Czesto 10 na nowy Plus 20 (czyli
    bez zmiany wysokosci abo)... przyszla faktura i sie okazalo ze ma do
    zaplacenia 50 zl wiecej niz bym sobie tego zyczyl ... a te 50 zl +VAt
    oczywiscie to za zmiane taryfy ... od razu telefon do BOK skad ten characz
    ... no i sie okazuje ze zgodnie ze cennikiem Nowych taryf zmiana taryfy na
    nowa ze jakiejbadz starej taryfy jest obarczone characzem 50 zł (+vat) ....
    tylko gdybym wiedzial o tym wczesniej nigdy bym sie na ten krok nie
    zdecydowal... no i moje frustracje doprowadzily mnie do tego ze moglbym
    jakos powalczyc (nie wazne czy ostatecznie wygram czy nie - ale bede mial
    swiadomosc ze walczylem) ... chialbym zlozyc reklamacje ze automat nie
    poinformowal mnie o tym ze sciagnie ze mnie characz 50 zl ... (ja zadnego
    pelnego regulaminu nowych taryf nie widzialem ... a wiedze o nich czerpalem
    z 2601 i rozmow z automatem ... i nigdzie on mi nie mowil ze ... bedzie ze
    mnie sciagal kase 50zł za zmiane ....) ... no wychodzi na to ze sie w maliny
    dalem zrobic wlasna glupota i korzystaniem z automatow ... ale chialbym
    jednak powlaczyc .... tylko chialbym tez jakos fachowo sie przygotowac ...
    ale nie wiem jakie prawo stanowi o umowach na odleglosc z automatem .... czy
    ktos moglby mi poradzic z czego moge skorzystac ?

    --
    Pozdrowionka śle Cray
    ..........::::::::::@::::::::::..........

  • 2. Data: 2003-08-22 15:56:35
    Temat: Re: Umowa na odelgosc
    Od: "Cray" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Cray" <c...@o...pl> napisał
    > Zmienilem prosze was abonament ze starego Czesto 10
    Error oczywiscie zmiana byla z Czasami 10 na Plus 20 (i tu i tu ta sama
    kwota abonamentu)

    --
    Pozdrowionka śle Cray
    ..........::::::::::@::::::::::..........

  • 3. Data: 2003-08-22 16:30:25
    Od: "Dirschauer" <d...@N...wp.pl>

    Cray wrote:

    > skad ten characz ...

    Słówko przyszło do nas za pośrednictwem Arabów, ale pisze się "haracz", a
    nie "characz". Jeśli piszesz o profesjonalizmie, to zacznij od sprawdzenia
    pisowni.

    > ... ale chialbym jednak powlaczyc

    sicze pjofosenia! plska jemzick fajna jemzick!

    Dirschauer