  • 1. Data: 2007-04-16 10:24:21
    Temat: Ściąganie plików bez kary - artykul w GP
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Dla wszystkich zainteresowanych link
    http://www.gazetaprawna.pl/?action=showNews&dok=1944
    .29.496.2.20.1.0.1.htm

    Angie

  • 2. Data: 2007-04-16 10:44:10
    Temat: Re: Ściąganie plików bez kary - artykul w GP
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Angie napisał(a):
    > Dla wszystkich zainteresowanych link
    > http://www.gazetaprawna.pl/?action=showNews&dok=1944
    .29.496.2.20.1.0.1.htm

    czytajac archwium grupy doszla bys do tego samego :)

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 3. Data: 2007-04-16 10:51:14
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Dla wszystkich zainteresowanych link
    > http://www.gazetaprawna.pl/?action=showNews&dok=1944
    .29.496.2.20.1.0.1.htm

    Z tego co sobie przypominam, to takie stanowisko na grupie przeważnie
    dominowało.
    --
    Maluch

  • 4. Data: 2007-04-16 11:30:18
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:evvk02$o0n$1@inews.gazeta.pl...

    > czytajac archwium grupy doszla bys do tego samego :)

    A czy ja twierdzilam inaczej? Po prostu GP dzis zamiescilo artykul, a
    poniewaz temat jest powracajacy to dalam linka dla potencjalnych
    zainteresowanych

    Angie

  • 5. Data: 2007-04-16 23:52:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 16.04.2007 Maluch <n...@m...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
    .29.496.2.20.1.0.1.htm
    > Z tego co sobie przypominam, to takie stanowisko na grupie przeważnie
    > dominowało.

    Odnośnie odpowiedzialności karnej - tak, odnośnie pozostałej przeważała
    opinia, że jest to dozwolony użytek prywatny i takie ściągnaie jest
    zgodne z PA. Nie jest, co z satysfakcją odnotowuję.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2007-04-17 09:02:14
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 17-04-2007 o 01:52:10 Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    napisał(a):

    > Odnośnie odpowiedzialności karnej - tak, odnośnie pozostałej przeważała
    > opinia, że jest to dozwolony użytek prywatny i takie ściągnaie jest
    > zgodne z PA. Nie jest, co z satysfakcją odnotowuję.

    W tej kwestii glosy sa podzielone. I nie mowie o glosach osob
    "niezwiazanych" z tematem. Od jednej skrajnosci do drugiej. Od braku
    mozliwosci nagrywania na wideo serialu z telewizji po dowolna ilosc kopii
    dowolnych utworow.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 7. Data: 2007-04-17 10:12:02
    Od: p...@g...com

    Nikomu nie rzuciło się w oczy, ze Pan Policjant stwierdził, że można
    bezkarnie zasysać również przez P2P?
    Wynikało by z tego, że udostępnianie jest dozwolone, ale dalej w
    tekście mamy wyraźnie napisane, że tak nie jest.
    To na pewno jakiś spisek - ktoś tu kłamie, lub celowo rozmija się z
    prawdą, jak bowiem można rozdzielić DL od UL na standardowym kliencie
    P2P?
    Pewnie chcą zmylić piratów, zrobić wielką akcję i zamknąć wszystkich
    za rozpowszechnianie w trakcie legalnego pobierania - biedni będą ci
    którzy nie szyfrują ;)

  • 8. Data: 2007-04-17 16:37:22
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 17-04-2007 o 12:12:02 <p...@g...com> napisał(a):

    > Nikomu nie rzuciło się w oczy, ze Pan Policjant stwierdził, że można
    > bezkarnie zasysać również przez P2P?
    > Wynikało by z tego, że udostępnianie jest dozwolone,

    Blad w rozumowaniu. Mozna "zasysac" i przy tym nie udostepniac.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 9. Data: 2007-04-17 20:40:23
    Od: animka <a...@w...wp.pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Odnośnie odpowiedzialności karnej - tak, odnośnie pozostałej przeważała
    > opinia, że jest to dozwolony użytek prywatny i takie ściągnaie jest
    > zgodne z PA. Nie jest, co z satysfakcją odnotowuję.

    A tu już inne postępowanie:
    http://wiadomosci.o2.pl/?s=257&t=351880
    "Policja zamknęła największą w Polsce sieć wymiany nielegalnych plików".

    --
    animka

  • 10. Data: 2007-04-17 21:54:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 17.04.2007 Jasko Bartnik <a...@s...nadole> napisał/a:
> [...]
    > "niezwiazanych" z tematem. Od jednej skrajnosci do drugiej. Od braku
    > mozliwosci nagrywania na wideo serialu z telewizji po dowolna ilosc kopii

    Ale mówimy o ściąganiu z Internetu, od obcej osoby. Tu raczej tych
    wątpliwości za dużo nie ma.

    --
    Marcin