  • 151. Data: 2005-08-16 12:27:18
    Temat: Re: Sciaganie plików
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Niestety - jak mikrosyf zasponsoruje, to się okazuje, że domniemnanie
    > niewinności nie działa...

    Widze jedno, jedyne rozwiazanie. Dzwonisz do prawnika.
    I niech on znajac sie na wszystkim radzi i walczy ;)

    Pozdr

    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5
    ________________
    news://news.cavern.com.pl/amd3dnow ...... dyskusje tylko na poziomie

  • 152. Data: 2005-08-16 12:33:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Galathea wrote:

    > Chyba posiadanie nie jest - mogłeś przecież kupić nieświadomie ;).
    > W porządku - wiem do czego zmierzasz, ale właśnie czytam sobie
    > prawo autorskie i wygląda na to, że posiadanie nie jest karalne, ale...
    > rozpowszechnianie tak. Czyli - jeśli dobrze rozumiem - musiałby "ktoś"
    > złapać Cię na gorącym uczynku, jak ściągasz z nielegalnego źródła ;)

    [ciach prawo autorskie]

    Po za tym jeszcze Art. 28-30 KK mówią o okolicznościach wyłączających
    odpowiedzialność za popełnienie czynu zabronionego.

    Np. moje przekonanie, że pliki są udostępnione legalnie. Bo skąd mogę
    wiedzieć, że nie są? Jakoś nie widziałem na stronach różnych zespołów
    informacji "pliki mp3 z naszą muzyką dostępne w p2p są nielegalne!".
    Ergo: muszą być legalne, czyż nie?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 153. Data: 2005-08-16 12:43:37
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    16.08.2005 # 13:33:12, Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > wiedzieć, że nie są? Jakoś nie widziałem na stronach różnych zespołów
    > informacji "pliki mp3 z naszą muzyką dostępne w p2p są nielegalne!".

    Dokładnie. Nie wiem tylko jak to wygląda, gdy faktycznie dojdzie do
    "problemów"... Interpretacja... itp. Tak czy inaczej jest to ciekawa
    droga obrony :D.
    --
    pozdrawiam

  • 154. Data: 2005-08-16 12:47:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Galathea wrote:

    > Dokładnie. Nie wiem tylko jak to wygląda, gdy faktycznie dojdzie do
    > "problemów"... Interpretacja... itp. Tak czy inaczej jest to ciekawa
    > droga obrony :D.

    Sama prawda, cała prawda i tylko prawda. Ja jestem uczciwy i nie mogę
    wszystkich naookoło podejrzewać o złodziejstwo.

    A paranoję zachowuję na drogę ;)

  • 155. Data: 2005-08-16 12:48:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Widze jedno, jedyne rozwiazanie. Dzwonisz do prawnika.
    > I niech on znajac sie na wszystkim radzi i walczy ;)

    Jakby było mnie stać na prawnika... ;->

  • 156. Data: 2005-08-16 13:05:57
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Podaj mi tu mida mojego posta, w którym coś takiego i to na dodatek tak
    > bezczelnie napisałam!!! I to już!!
    >
    > Trzeba Ciebie omijać szerokim łukiem, bo jesteś chory, bardzo chory i
    > możesz
    > ludziom krzywdę wyrządzić.

    nie badz bezczelna dziewczynko:
    pewnie nei wiesz co z powyzszym zrobic wiec pozwole sobie zacytowac:

    "Nie napisałam przecież , że ja ściągam i jestem zwolenniczką, ale jak mi
    się
    "po drodze" napatoczy jakaś fajna piosenka, to dlaczego mam nie ściągnąć i
    nie posłuchać? Internet jest dla ludzi, prawda? ( a nie tylko dla ludzia
    takiego jak np. pani Waniek)"

    dla ciebie eot

    P.

  • 157. Data: 2005-08-16 13:10:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak policji nie interesuje - znaczy się legalne.
    >
    > W końcu policja ma obowiązek zainteresować się każdym kryminalnym
    > przypadkiem, o którym się dowie.

    tak masz racje, nie mozna mowic o nielegalnosci w doslownym tego slowa
    znaczeniu a o zlamaniu praw autorskich

    przeciez mowa teraz o systemie oper.

    P.

  • 158. Data: 2005-08-16 13:12:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak mętnie wytłumaczyłeś, że nie mam pojęcia "osoosichocii"
    > I dalej twierdzę, że _miał prawo podejrzewać_, cokolwiek.

    jezlei pobierasz obrazy plyt instalacyjnych danej dystrybucji od producenta
    to ni ejestes w stanie sprawdzic ani podejrzewac poki nie ujrzysz
    chocby spisu oprogramowania wchodzacego w jego sklad. (pakiety .rpm po
    nagraniu plyty)
    czyli minimum do momentu wypalenia plyty

    Tym bardziej jezlei masz do czynienia z firma taka jak Nowell

    P.

  • 159. Data: 2005-08-16 13:15:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W dalszym ciągu przedpiśca ma rację. Przykładowo - dystrybucja Debiana
    > zawiera w samej dystrybucji również gałąź non-free, która nie zawiera
    > programów na (L)GPL.

    "bez dodatkowego oprogramowania"

    P.

  • 160. Data: 2005-08-16 13:16:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zalozmy. Polcja robi najazd. Nie znajduje nielegalnego oprogramowania.
    > Znajduje setke mp3, pare divx. I co sie wtedy dzieje? Biora dyski? I co
    > dalej?

    a na jakiej podstawie ? nie maja prawa. Moga jedynie notatke zrobic i
    doniesc tu i uwdzie.

    P.