  • 21. Data: 2019-10-24 13:10:31
    Temat: Re: Samoobrona konieczna
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-10-23 o 23:45, n...@o...pl pisze:
    > w <5db07ca9$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>, Michal Jankowski
    > <m...@f...edu.pl> napisał(-a):
    >
    >> W dniu 23.10.2019 o 13:14, n...@o...pl pisze:
    >>> w <5daf63c5$0$560$65785112@news.neostrada.pl>, Michal Jankowski
    >>> <m...@f...edu.pl> napisał(-a):
    >>>
    >>>> https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,25333020,k
    obieta-z-dziecmi-koczowala-18-godzin-na-klatce-schod
    owej-wlasciciel.html

    > Ale to obowiązek gminy, a nie jego.

    Po ostatnich zmianach w prawie, w teorii już tylko gminy.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 22. Data: 2019-10-24 13:21:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sprawdź w ustawie, co to jest naruszenie miru domowego.
    Poinstruuj kolegów.

    -----
    > Ale pytanie, czy może zamieszkać wraz z obecnymi lokatorami, czy też im wyłączność
    przysługuje

  • 23. Data: 2019-10-24 16:18:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nic to nie zmieni w kwestii ochrony posiadania.

    Niech posiada, ale czemu na wyłączność? Przy czym nie upieram sie, po
    prostu zarzuciłem temat do dyskusji.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2019-10-24 16:20:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 13:21, ąćęłńóśźż pisze:

    > Sprawdź w ustawie, co to jest naruszenie miru domowego.

    A Ty już sprawdziłeś? "Kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania,
    lokalu, pomieszczenia albo ogrodzonego terenu (...)". Na ile to
    mieszkanie jest CUDZE, dla wdzierającego sie?

    > Poinstruuj kolegów.

    Których i o czym?

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2019-10-24 17:20:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spytaj przełożonych, najlepiej z pominięciem bezpośredniej podległości, i zapisz w
    kajecie, to najważniejsza czynność mundurowych.

    -----

  • 26. Data: 2019-10-24 18:40:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 17:20, ąćęłńóśźż pisze:

    > Spytaj przełożonych, najlepiej z pominięciem bezpośredniej
    > podległości, i zapisz w kajecie, to najważniejsza czynność
    > mundurowych.

    Jakich przełożonych i w jakim kajecie? Co to jest "bezpośrednia
    podległość"? No i po co mam pisać? Ja wiem. To Ty nie rozumiesz przepisu.

    --
    Robert Tomasik

  • 27. Data: 2019-10-24 18:45:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Jakich przełożonych i w jakim kajecie? Co to jest "bezpośrednia
    > podległość"? No i po co mam pisać? Ja wiem. To Ty nie rozumiesz przepisu.

    aąeę rozumie, to ty ściemniasz:)

  • 28. Data: 2019-10-24 20:17:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wiesz tyle samo co nieumundurowani stójkowi każący mi zgłosić pobicie z Kodeksu
    cywilnego, lub inni stójkowi na swoich srebrnych
    motorach twierdzący, że winne rozjechania na ciągu pieszo-jezdnym przez samochód jest
    6-letnie dziecko bo wyszło zza zaparkowanego
    samochodu.
    Błyśnij jeszcze adresem zameldowania w dowodzie.

    -----

  • 29. Data: 2019-10-24 21:54:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 20:17, ąćęłńóśźż pisze:

> [...]
    > samochód jest 6-letnie dziecko bo wyszło zza zaparkowanego samochodu.
    > Błyśnij jeszcze adresem zameldowania w dowodzie.
    To po co pytasz, skoro uważasz, że wiesz lepiej?

    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2019-10-24 21:56:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > To po co pytasz, skoro uważasz, że wiesz lepiej?

    ale ale po co odpowiadasz sikiem ?:)