  • 11. Data: 2019-10-23 19:39:40
    Temat: Re: Samoobrona konieczna
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 19:18, J.F. pisze:
    > -wlascicielowi nie wolno zamieszkac we wlasnym lokalu ? To tak w temacie
    > wyprowadzenia przez policje.

    nie może wyrzucić lokatora na bruk, jeśli poprzedniemu lokatorowi nie
    zapewni lokalu zastępczego, on lub gmina, tylko komuszki chętnie
    wyrzucały ludzi na bruk

  • 12. Data: 2019-10-23 22:12:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 19:39, u2 pisze:

    > nie może wyrzucić lokatora na bruk, jeśli poprzedniemu lokatorowi nie
    > zapewni lokalu zastępczego, on lub gmina, tylko komuszki chętnie
    > wyrzucały ludzi na bruk
    Ale pytanie, czy może zamieszkać wraz z obecnymi lokatorami, czy też im
    wyłączność przysługuje :-) Tak przynajmniej ja to zrozumiałem.

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2019-10-23 22:14:47
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Ale pytanie, czy może zamieszkać wraz z obecnymi lokatorami, czy też im
    > wyłączność przysługuje:-) Tak przynajmniej ja to zrozumiałem.

    wasza żydoska opinia mnie nie interesuje:)

  • 14. Data: 2019-10-23 22:44:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 22:14, u2 pisze:
    > wasza żydoska opinia mnie nie interesuje:)

    To napisz, że wyznawcy jakiejś tam religii mają nie zajmować stanowiska
    :-) Inna sprawa, że na grupę się pisze do innych. Możesz sobie wybrane
    osoby wsadzić do KF i nie będziesz ich czytał. Co Cię przed tym,
    powstrzymuje?

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2019-10-23 22:58:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > To napisz, że wyznawcy jakiejś tam religii mają nie zajmować stanowiska

    Jakub Śpiewak to żyd, ale porządny, nie taki jak w gazowni, to mnie
    powstrzymuje do potępienia w czambuł waszego plugawego plemienia
    złodziei, oszustów i morderców, w skrócie ZOMO:)

  • 16. Data: 2019-10-23 23:45:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 23:45, n...@o...pl pisze:
    > Ale to obowiązek gminy, a nie jego.

    nie pierdziel ubeku:)

  • 17. Data: 2019-10-23 23:45:29
    Od: n...@o...pl

    w <5db07ca9$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

> [...]
    obieta-z-dziecmi-koczowala-18-godzin-na-klatce-schod
    owej-wlasciciel.html

  • 18. Data: 2019-10-24 00:03:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Oct 2019 18:15:35 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    obieta-z-dziecmi-koczowala-18-godzin-na-klatce-schod
    owej-wlasciciel.html

    > Za 150 tys. kupił to mieszkanie, które chce przejąć. Połowa z tego nie
    > starczy na minimalny lokal zastępczy? Wolne żarty.

    W Poznaniu ?
    https://gratka.pl/nieruchomosci/mieszkania/poznan/sp
    rzedaz?cena-calkowita:max=70000&cena-calkowita:min=2
    0000

    No jedna jest za 69 tys. 16m^2 ... nie ma tam jakis norm, ze
    przysluguje wiecej ?

    Za 79k mozna calkiem przyzwoite
    https://gratka.pl/nieruchomosci/mieszkanie-poznan-no
    we-miasto-rataje-malta-zodiak-ul-folwarczna/ob/13744
    575

    tylko jak to rozumiec ? TBS ...

    Gdzies za Poznaniem rudere pewnie by sie dalo...

    J.

  • 19. Data: 2019-10-24 01:16:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-23, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ale pytanie, czy może zamieszkać wraz z obecnymi lokatorami, czy też im
    > wyłączność przysługuje :-) Tak przynajmniej ja to zrozumiałem.

    Nic to nie zmieni w kwestii ochrony posiadania.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2019-10-24 09:35:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>