  • 1. Data: 2019-10-21 16:50:47
    Temat: 225 tysięcy złotych kary za użycie sformułowania "dzika reprywatyzacja"
    Od: u2 <u...@o...pl>

    ot, nadzwyczajna kasta znowu w akcji przeciwko Polakom i Polsce :

    https://www.facebook.com/JanDawidSpiewak/posts/27571
    53480969533

    Jan Śpiewak
    8 hrs ?

    Dostałem 225 tysięcy złotych kary za użycie sformułowania "dzika
    reprywatyzacja".

    Jutro odbędzie się apelacja w sprawie, która wytoczył mi warszawski
    prawnik mecenas Szaniawski. Mecenas zapragnął rok temu zostać członkiem
    Sądu Najwyższego. Brał udział w przynajmniej kilkunastu postępowaniach
    reprywatyzacyjnych w Warszawie. W conajmniej jednym przypadku kupił od
    swoich klientów roszczenia (nie chciał ujawnić sumy więc możemy się
    spodziewać, że były to grosze) i przejął kamienicę na ulicy Stępińskiej
    na dolnym Mokotowie. W przypadku reprywatyzacji nieruchomości przy
    Żurawiej 31, którą prowadził Szaniawski, było prowadzone policyjne
    śledztwo w związku z fałszowaniem dokumentów.

    Na konferencji prasowej rok temu pytałem: - Co się stało z tym
    śledztwem? Jak to jest możliwe, że Jerzy Szaniawski, który korzystał na
    dzikiej reprywatyzacji majątkowo, może być dziś kandydatem do Sądu
    Najwyższego?

    Mecenas Szaniawski nie jest osobą przypadkową. Był patronem Ernesta
    Bejdy obecnego szefa CBA. Jego syn Paweł Szaniawski został zatrzymany w
    2015 roku pod zarzutami korupcyjnymi związanymi z kontraktami w NFZ. Gdy
    Prawo i Sprawiedliwość doszło do władzy, sprawa została umorzona. A
    agent CBA, który tropił jego przeszłość biznesową i działalność na styku
    kontraktów w NFZ i reprywatyzacji, został natychmiast wyrzucony z pracy
    przez Ernesta Bejdę. Na konferencji dodałem, że decyzję dla
    Szaniawskiego wydał Jakub Rudnicki główny bohater afery
    reprywatyzacyjnej związany z Maciejem Wąsikiem i Mariuszem Kamińskim
    więziami conajmniej towarzyskimi . To oni wstawili na szefa CBA swojego
    wychowanka Ernesta Bejdę.

    NIkt nie zaprzeczył powyższym okolicznościom w procesie, ale sąd skazał
    mnie na publikacje przeprosiny przez dwa tygodnie na głównej stronie
    jednego z najbardziej popularnych portali w Polsce. Wycena, którą
    otrzymałem ścięła mnie z nóg. Same przeprosiny będą kosztować 221
    tysięcy złotych. Do tego 5 tysięcy grzywny. Za co? Za to że śmiałem
    uznać, że jeśli adwokat kupuje roszczenia i przejmuje kamienice to jest
    to dzika reprywatyzacja. Dziką reprywatyzacją od 6 lat nazywamy całą
    warszawską reprywatyzację, bo odbywa się nie na podstawie ustawy, ale
    bardzo dziwnego orzecznictwa sądów administracyjnych. Tym pojęciem
    posługują się media od wielu lat. Tym pojęciem posługiwałem się ja od
    2013 roku. I teraz mogę zostać bankrutem, bo sąd nie rozumie i nie
    akceptuje na czym polega wolność słowa. Takie wyroki są coraz częstsze.
    Niestety mamy coraz bardziej autorytarny wymiar sprawiedliwości, który
    rości sobie coraz więcej władzy nad życiem obywateli. To są niestety
    standardy białoruskie.
    Liczę, że sąd apelacyjny się opamięta. Jeśli nie to chyba będę musiał
    uciekać z Polski

    [...]

  • 2. Data: 2019-10-21 19:24:53
    Od: k...@g...com

    użytkownik u2 napisał:
> [...]
    > Żurawiej 31, którą prowadził Szaniawski, było prowadzone policyjne
    > śledztwo w związku z fałszowaniem dokumentów.

    Musi jaki parasol ochronny albo komitywa pis-peło.
    Dowód:
    https://youtu.be/cEfbwoxfd94?t=480
    jak to fumfel kaczusia krąży między pis&peło (2012r?) i ginie czysta mln usd:)
    Aj waj.

    dowód2:
    skoki gdzie umoczeni byli ludkowie i pis&peło

    dowód3:
    https://youtu.be/OdNc3KJmDfM

    Ciekawe czy Braun naświetli nieco ludowi pisosko pełoskie geszefty?

  • 3. Data: 2019-10-22 00:00:18
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.10.2019 o 19:24, k...@g...com pisze:
    > dowód2:
    > skoki gdzie umoczeni byli ludkowie i pis&peło

    nie ściemniaj, pisałem na psprawo, że zarzuty usłyszały już 93 osoby w
    sprawie wyprowadzenia z SK Wołomin 1,6 mld

  • 4. Data: 2019-10-22 09:31:48
    Od: Runt <r...@a...org>

    W dniu 2019-10-21 o 16:50, KUPA u2 pisze:
    > ot, nadzwyczajna kasta znowu w akcji przeciwko Polakom i Polsce :

    Kasta Ziobry.

    --
    Runt

  • 5. Data: 2019-10-22 10:59:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >reprywatyzacji nieruchomości przy Żurawiej 31, którą prowadził
    >Szaniawski, było prowadzone policyjne śledztwo w związku z
    [...]
> [...]
    >Mariuszem Kamińskim więziami conajmniej towarzyskimi . To oni
    >wstawili na szefa CBA swojego wychowanka Ernesta Bejdę.

    Ale ale ... czy p. Spiewak przypadkiem nie zniewaza mecenasa kolejny
    raz ?

    A gdzie nastapila pierwotna "obraza" ?

    J.

  • 6. Data: 2019-10-22 11:44:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.10.2019 o 10:59, J.F. pisze:
    > Ale ale ... czy p. Spiewak przypadkiem nie zniewaza mecenasa kolejny raz ?

    pewnikiem wyrok jeszcze nie prawomocny, będzie apelacja:)

  • 7. Data: 2019-10-22 11:44:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to trzeba będzie teraz kandydować na euroosła, żeby się odkuć.

    -----

  • 8. Data: 2019-10-22 11:53:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >pewnikiem wyrok jeszcze nie prawomocny, będzie apelacja:)

    O apelacji pisze, ale czy nie powinnien sie zastanowic przed rzucaniem
    kolejnych insynuacji ? :-P

    J.

  • 9. Data: 2019-10-22 12:20:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.10.2019 o 11:53, J.F. pisze:
    > O apelacji pisze, ale czy nie powinnien sie zastanowic przed rzucaniem
    > kolejnych insynuacji ? :-P

    pokazuj swój jęzor gdzie indziej, najlepiej dla swojej starej i teściowej

    używanie "dzika reprywatyzacja" jest znacznie łagodniejszym określeniem
    od używanego potocznie "złodziejska reprywatyzacja", które lepiej oddaje
    to co się wyprawia w nadzwyczajnej kaście

  • 10. Data: 2019-10-23 07:31:52
    Od: n...@o...pl

    w <5daed7e3$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u...@o...pl> napisał(-a):

    > które lepiej oddaje
    > to co się wyprawia w nadzwyczajnej kaście

    Ale piszesz o ministerialnej grupie hejterskiej?