  • 1. Data: 2006-05-30 15:49:03
    Temat: Sad grodzki - raz jeszcze ...
    Od: "News User" <u...@n...org>

    To jeszcze raz ja. Czy ktos z Was jest w stanie udzielic mi jednoznacznej
    odpowiedzi na pytanie z wczoraj. Czy jezeli sad grodzki nalozy na mnie
    grzywne za spozywanie alkoholu w miejscu publicznym (sad grodzki dlatego ze
    nie chcialem przyjac mandatu od patrolu policji), to jest to rownoznaczne z
    tafieniem do Krajowego Rejestru Karnego ??? To dla mnie bardzo wazna
    informacja.

    z gory dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-30 16:27:33
    Temat: Re: Sad grodzki - raz jeszcze ...
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "News User" <u...@n...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze nie chcialem przyjac mandatu od patrolu policji), to jest to
    > rownoznaczne z tafieniem do Krajowego Rejestru Karnego ???

    nie

  • 3. Data: 2006-05-30 19:23:23
    Od: "mm" <e...@v...pl>

> [...]
    > nie chcialem przyjac mandatu od patrolu policji), to jest to rownoznaczne
    > tafieniem do Krajowego Rejestru Karnego ??? To dla mnie bardzo wazna

    za wykroczenia nie trafia sie do KRK, chyba , ze Sad orzeknie
    kare aresztu ( w co watpie )

  • 4. Data: 2006-05-30 22:21:53
    Od: "jano1" <j...@e...pl>

    > za wykroczenia nie trafia sie do KRK, chyba , ze Sad orzeknie
    > kare aresztu ( w co watpie )
    >
    > Osobiście dostrzegłem różnicę pomiędzy teorią a praktyką. Przykład SR w
    przygranicznym mieście.Teoria: za wykroczenia, tudzież dobrowolne poddanie
    się odpowiedzialności z kks nie powinno trafiać w ów rejestr. Praktyka:Sąd
    (przez pomyłkę?..) wysyła. KRK przez "pomyłkę" rejestruje! Miałem w rękach
    takie karty karne i co Wy na to? Podobna sytuacja. Prokuratura przesyła
    kopię umorzeń do Centralnej Kartoteki Kryminalnej i to w czynach karalnych z
    kks,a co ma ta ustawa wspólnego z przestępstwem kryminalnym???