  • 1. Data: 2004-11-03 10:16:42
    Temat: Sad Pracy
    Od: Marky <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mialem podpisana umowe o prace na okres 3 m-cy (nie na okres probny),
    czyli z mozliwoscia rozwiazania tylko za porozumieniem stron. Pracodawca
    mnie zwolnil, za posrednictwem sadu pracy dostalem od niego ugode (z
    propozycja zaplaty mniejszych pieniedzy w ciagu kilku dni po podpisanie
    tej ugody). I teraz pytanie jesli tej ugody nie podpisze to co wtedy??
    SPrawa bedzie sie ciagnela w nieskonczonosc czy jak?? Racja jest po
    mojej stronie i tu nie ma zadnych watpliwosci.

  • 2. Data: 2004-11-04 04:51:29
    Temat: Re: Sad Pracy
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Marky napisał(a) w wiadomości news:cmab6d$1l2l$1@mamut.aster.pl:
> [...]
    > SPrawa bedzie sie ciagnela w nieskonczonosc czy jak?? Racja jest po
    > mojej stronie i tu nie ma zadnych watpliwosci.

    Jeśli nie podpiszesz ugody Sąd Pracy zasądzi odszkodowanie w wysokości
    wynagrodzenia za czas do kiedy umowa miała trwać, nie dłużej niż za 3 miesiące -
    art. 50 paragraf 2 kp. Więc jeśli propozycja ugodowa nie odbiega znacznie od tej
    kwoty to warto zawrzeć ugodę, ale może lepiej przed sądem - będziesz miał wtedy
    w razie czego tytuł egzekucyjny. Nie zalecam zawierania ugody poza sądowej, bo
    potem mogą być problemy z egzekucją.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-11-04 07:07:12
    Od: "Marky" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > w razie czego tytuł egzekucyjny. Nie zalecam zawierania ugody poza sądowej, bo

    Ugoda zostala przeslana za posrednictwem sadu wiec jesli juz ja podpisze to
    raczej w sadzie. Dzieki z odpowiedz.

  • 4. Data: 2004-11-04 07:20:02
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > w razie czego tytuł egzekucyjny. Nie zalecam zawierania ugody poza sądowej, bo

    Aha i jeszcze jedno, rozumiem ze za podpisaniem ugody przemawia tylko to ze
    dostane pieniadze praktycznie od razu?? Czy sa jakies inne przeslanki?