  • 1. Data: 2004-11-03 09:43:29
    Temat: wyrok w zawieszeniu a kasacja
    Od: "KOSA" <k...@n...pl>

    Witam wszystkich.
    Sprawa wygląda następująco:
    18 miesięcy temu osoba została skazana na 3 lata w zawieszeniu. Sprawa była
    dosyć błaha - dotyczyło kupna paliwa, które jak się okazało pochodzło z
    lewego źródła.
    Problem w tym, że - z powodów finansowych nie było możliwości wynająć
    adwokata i zapadł wyrok skazujący w zawieszeniu na 3 lata.
    W styczniu 2005 mija termin wyroku. I teraz problem polega na tym, że ta
    osoba ma możliwość zmienić pracę na lepiej płatną. Niestety wymogiem jest
    świadectwo niekaralności.
    I teraz pytanie; Ile czasu trwa wykreślenie z rejestru osób skazanych - tak
    aby dostał czyste papiery?? Czy można interweniować wcześniej, albo
    ewentualnie jak poprowadzić sprawę, aby wyrok został skasowany(sprawa
    dotyczy raptem paru miesięcy)??
    Dodam, ze nigdy wcześniej osoba ta nie była karana.
    mieliście może podobne doświadzenia??
    Dzięki za wszelkie sugestie.

    pozdrawiam,

    //RK

  • 2. Data: 2004-11-03 09:51:25
    Temat: Re: wyrok w zawieszeniu a kasacja
    Od: "KOSA" <k...@n...pl>

    Sorki, chodziło oczywiście nie o kasację a o zatarcie skazania.

    pozdrawiam,

    //RK

  • 3. Data: 2004-11-03 10:03:57
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik KOSA napisał:
    > Sorki, chodziło oczywiście nie o kasację a o *zatarcie skazania*.

    Pojęcie znasz ...
    To w czym problem ?

    http://tinyurl.com/3n7mj

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 4. Data: 2004-11-03 15:17:00
    Od: "KOSA" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cmaab1$p08$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Pojęcie znasz ...
    > To w czym problem ?
    >
    > http://tinyurl.com/3n7mj

    Grunt to wiedzieć czego szukać:)
    OK, czyli tak:
    Kara była w zawieszeniu i automatem zostanie zatarta po 6 miesiącach od jej
    zakończenia.
    Jeżeli dobrze wyczytałem, jeżeli kara będzie zakończona, można ubiegać się o
    jej wcześniejsze zatarcie(koniec wykonania kary w styczniu)
    Czy mam rację? Jeżeli tak, ile czasu może trwać rozpatrywanie takiej sprawy
    przez sąd(w tym wypadku liczy się każdy miesiąc).

    pozdrawiam,

    //RK