  • 21. Data: 2018-02-26 23:34:17
    Temat: Re: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:5a9480ea$0$581$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    ..
    JMY50FM?hl=pl&ned
    > Ja zrobilam gorszą rzecz. Zostawilam kiedyś pod sklepem swoją mlodziutką
    > psiuńkę i przyszlam do domu. W domu dopiero się zorientowalam, a potem
    > pędem po psa.

    Dobrze, że nikt sobie nie przywłaszczył. Ja nigdy nigdzie psa nie zostawiam.

    neelix

  • 22. Data: 2018-02-26 23:40:18
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Trefniś" <t...@m...com> napisał w wiadomości
    W dniu .02.2018 o 20:47 neelix <a...@w...pl> pisze:
> [...]
    > SN rodem z prlu mógł tak zakpić z obywateli i dokonać takiego
    > berzczelnego przekrętu. I te płacze na sali, te płaczące po nocach
    > dzieci. I ta wielka niesprawiedliwość i krzywda. A kto skrzywdził rodzinę
    > jak nie sprawca czynu? Staruszka? Perfidna ta staruszka. CBA mogłaby się
    > od niej uczyć. A kara powinna być jedyna-usunięcie z zawodu. Nie chcieli
    > usunąć to trzeba było tylko karę złagodzić, ale nie w przypadku sędziego.
    > Mam nadzieję, że wszyscy uczestnicy rozpraw będą domagać się zmiany
    > sędziego, aż sam odejdzie. Kto chciałby mieć "roztargniony" wyrok?

    Cała "gra" toczyła się o pozostawienie sędziego w zawodzie.
    Jestem prawie pewien, że przejdzie w stan spoczynku ze względu na stan
    zdrowia ("wypalenie", "roztargnienie", co udowodnił swoją kradzieżą). A to
    oznacza utrzymanie wszelkich związanych z tym przywilejów (w tym
    sędziowska, wysoka emerytura).
    Wydalony z zawodu traciłby wszystkie przywileje.
    Wszyscy zagrali na nosie MinSpr i obywtelom!
    BTW - jeszcze niedawno broniliście tutaj sądownictwo przed reformą.
    Tak samo nie godziliście się na jawność sędziowskich oświadczeń
    majątkowych - a te są już faktem, możecie sprawdzić zasobność sędziow w
    sieci. Gdyby były tego jakieś negatywne skutki - Lisy i Michniki
    piszczałyby w niebogłosy. A jest cisza.
    --
    Trefniś
    ---------------------------

    neelix

  • 23. Data: 2018-02-27 09:17:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-26 o 21:36, Trefniś pisze:

> [...]
    > majątkowych - a te są już faktem, możecie sprawdzić zasobność sędziow w
    > sieci. Gdyby były tego jakieś negatywne skutki - Lisy i Michniki

    widzisz różnicę bronienia przed reformą jeszcze bardziej psującą, a
    bronienie przed reformowaniem w ogóle?... Bo to jest różnica.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 24. Data: 2018-02-27 10:16:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > widzisz różnicę bronienia przed reformą jeszcze bardziej psującą, a
    > bronienie przed reformowaniem w ogóle?... Bo to jest różnica.

    Ja sądzisz zdaniem ilu procent społeczeństwa "tego się nie da (łatwo)
    zepsuć" [bo jest takie "nie imponujące"]? Jak przejdą mrozy to będą
    naprawdę masowe protesty w obronie (takich) sądów i takich sędziów
    "jak dotąd"? Ja się nie spodziewam, choć jakaś mizerna szansa jest.

    Kto przyjaciół dopiero w biedzie szuka ten przyjaciół może nie znaleźć.
    Jak chcesz przekonywać nie sędziów to nie pisz "jakby" z sędziowskiej
    perspektywy.

    --
    A. Filip

  • 25. Data: 2018-02-27 12:04:28
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-02-26 o 23:34, neelix pisze:

> [...]
    ..
    JMY50FM?hl=pl&ned

    > Dobrze, że nikt sobie nie przywłaszczył. Ja nigdy nigdzie psa nie

    To był wyjątek. Jeszcze nie byłam przyzwyczajona, że mam psiuńkę i o
    niej zapomniałam wychodząc ze sklepu.

    --
    animka

  • 26. Data: 2018-02-27 15:00:07
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2018 o 23:40 neelix <a...@w...pl> pisze:

    ()

> [...]
    > umiem robić". Na sali ogłosił > siebie ofiarą. Po skandalicznym wyroku
    > zamiast milczenia był tupeciarski bezczelny atak na media. Ta > kasta

    Zwyczajnie nie rozumiesz sytuacji i mojego posta.
    Prawdopodobnie (sic!) zrezygnuje, bo nawet będąc pozbawionym honoru można
    pobierać sute apanaże bez obrzydzenia. To nawet wtedy łatwiejsze - nie
    walczę o honor, którego mi brak, ale pieniądze należne sędziemu w stanie
    spoczynku chętnie przytulę. Po co pracować.
    Już rozumiesz???

    Poza tym może go do tego zmusić sytuacja zawodowa - sędzia nie występuje w
    próżni.

    To nijak się ma do honoru!

    --
    Trefniś

  • 27. Data: 2018-02-27 15:06:56
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2018 o 09:17 Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > widzisz różnicę bronienia przed reformą jeszcze bardziej psującą, a
    > bronienie przed reformowaniem w ogóle?... Bo to jest różnica.

    :)
    Nic nie wiesz i niczego nie rozumiesz, drogi kolego.
    BTW masz wielkie szczęście, żeś nieskażony wiedzą. Takim znacznie łatwiej
    w życiu.

    --
    Trefniś

  • 28. Data: 2018-02-27 15:29:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 26 Feb 2018 23:40:18 +0100, neelix napisał(a):

    > jeszcze niedawno broniliście tutaj sądownictwo przed reformą.

    Reforma idzie pełna parą:

    "W poniedziałek Helsińska Fundacja Praw Człowieka oraz Instytut Prawa i
    Społeczeństwa INPRIS zorganizowały publiczne wysłuchanie kandydatów do KRS.
    Na spotkaniu pojawiło się jednak tylko dwóch startujących w konkursie
    sędziów: Jędrzej Kondek z Sądu Rejonowego w Warszawie oraz Mariusz
    Witkowski, nowy prezes Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich.

    W trakcie spotkania sędzia Witkowski zarzucił KRS, że była nieskuteczna w
    obronie niezależności sądów. Stwierdził, że źle się stało, iż Rada nie
    wnioskowała, aby Trybunał Konstytucyjny wypowiedział się na temat nowej
    ustawy o KRS. Miał też żal do stowarzyszeń sędziowskich, że bojkotowały
    wybory do KRS. - To prawnicy są winni, że wśród kandydatów nie ma sędziów
    Sądu Najwyższego - podkreślał Witkowski.

    Na zakończenie spotkania zaskoczył prowadzących wręczając im prezenty.
    Łukasz Bojarski z INPRIS dostał od sędziego biuletyn IPN, w którym znajduje
    się artykuł o Śląsku jego autorstwa. A Barbara Grabowska-Moroz z
    Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka otrzymała Pismo Święte. - To są zapisy
    księgi, którą kieruję się w życiu - wyjaśnił sędzia Witkowski. I
    przypomniał, że każdy sędzia orzeka według prawa, ale też i własnego
    sumienia. Wcześniej publicznie już deklarował, że pragnie przypodobać się
    wyłącznie Jezusowi Chrystusowi."

    http://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,2307590
    4,sedzia-od-ziobry-rozdaje-pismo-swieto-to-narusza-z
    asady-swieckosci.html#Z_Czolka3Img

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 29. Data: 2018-02-27 17:00:08
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-27 o 10:16, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > Kto przyjaciół dopiero w biedzie szuka ten przyjaciół może nie znaleźć.
    > Jak chcesz przekonywać nie sędziów to nie pisz "jakby" z sędziowskiej

    Tylko idiota reformuje wymiar sprawiedliwości poprzez wymianę kadr.
    Obojętne jaka będzie ta "kadra" to i tak dalej będą obowiązywać
    kretyńskie unormowania, których ta "kadra" będzie musiała się trzymać.
    Nie wiem jak wielkim idiotą trzeba być by nie zdawać sobie z tego sprawy
    i popierać taką "reformę"

    --
    Sonn

  • 30. Data: 2018-02-27 18:26:16
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2018 o 17:00 Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > kretyńskie unormowania, których ta "kadra" będzie musiała się trzymać.
    > Nie wiem jak wielkim idiotą trzeba być by nie zdawać sobie z tego sprawy

    Zdaję sobie sprawę, że możesz nie rozumieć istoty problemów polskiego
    sądownictwa.
    Ale nazywanie idiotami reformatorów dowodzi wyłącznie niskiego poziomu
    intelektualnego.

    Mobbing w sądach:
    http://gs.org.pl/mobbing-w-sadach-do-rozwiazania-sys
    temowego

    ciekawe, prawda? Elita intelektualna uprawia mobbing na pracownikach sądów!

    Uwierzcie, mobbing dotyczy także samych sędziów. To dlatego niektórzy
    sędziowie mają ponad tysiąc spraw rocznie i zamkniętą drogę awansu.

    Inni w tym czasie "kręcą" lody (ostatnio zatrzymania w sądach w Krakowie,
    Tarnowie, Kielcach, Oświęcimiu, Chrzanowie, Olkuszu, Wadowicach).
    To dlatego niektórzy sędziowie, nawet złapani na gorącym uczynku, mogą
    liczyć na uniewinnienie od zuchwałej kradzieży z powodu "roztargnienia".

    Ale jeśli tylko sędzia zechce rzeczywiście naprawiać system - natychmiast
    okazuje się niegodny:
    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/sylwetka-m
    ariusza-lewinskiego-ostatniego-kandydata-do-krs,8174
    32.html

    Niestety, kadry w sądach są jednym z najpoważniejszych problemów. A to
    właśnie one próbowały oczyszczać sądy po PRL, oraz "reformować"
    sądownictwo od prawie trzydziestu lat.

    --
    Trefniś