  • 41. Data: 2018-02-28 20:46:56
    Temat: Re: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.02.2018 o 20:02, neelix pisze:

    > Nie chcą ale muszą mieć swoich. Zero zaufania do tych z poprzedniego
    > nadania jest całkowicie zrozumiałe. Wymiana kadr bezwzględnie konieczna.
    > Nawet na swoich nie można polegać w 100%.

    Dlatego na każdego trzeba mieć teczkę.

    Ty tak na poważnie czy to jakiś głęboki poziom ironii?

    Shrek

  • 42. Data: 2018-02-28 20:49:22
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2018 o 20:13 neelix <a...@w...pl> pisze:

    > Przepraszam, że naruszyłem twój monopol na rozumienie wszystkiego. Twoje
    > szacunki nie są warte funta kłaków. Jego prywatna decyzja.

    Zatem na przyszłość nie zawracaj...

    --
    Trefniś

  • 43. Data: 2018-02-28 20:51:16
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2018 o 20:46 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Dlatego na każdego trzeba mieć teczkę.
    >
    > Ty tak na poważnie czy to jakiś głęboki poziom ironii?

    :)
    To estetyka w stylu: "gadam więc jestem" :)
    Niczego nie wnosi, a pozory są.

    --
    Trefniś

  • 44. Data: 2018-03-01 12:38:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 28 Feb 2018 20:02:13 +0100, neelix napisał(a):

    > Wymiana kadr bezwzględnie konieczna. Nawet na
    > swoich nie można polegać w 100%.

    Dlatego na wszystkie stanowiska sędziowskie w Polce powinien zostać
    powołany Jarosław Kaczyński.
    Powszechnie wiadomo, że wraz z postępami dobrej zmiany walka klasowa będzie
    się zaostrzać, a w wróg wewnętrzny tylko czeka na okazję.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl