  • 1. Data: 2018-02-15 18:54:37
    Temat: Brak komfortu adwokata Frasyniuka bo skład sądu będzie losowany
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.tvp.info/36020212/adwokat-frasyniuka-nie
    -wykluczam-ze-bedziemy-dochodzic-niewinnosci-rowniez
    -poza-polska

    https://wpolityce.pl/polityka/381665-zale-adwokata-f
    rasyniuka-nie-mamy-pelnego-komfortu-zeby-przewidziec
    -kto-te-sprawe-bedzie-rozpatrywal-wiceminister-odpow
    iada-o-to-chodzilo

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-02-15 20:08:39
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rasyniuka-nie-mamy-pelnego-komfortu-zeby-przewidziec
    -kto-te-sprawe-bedzie-rozpatrywal-wiceminister-odpow

    Dobre , ale naiwne. Jest 1000 sposobuw by to obejść.
    Np był pszepis, że nie wolno zmieniać numeru sprawy w sądzie, po to był, by
    nie dąło się ukryć, ze jakaś sprawa ciągnie się latami, bo w numerku jest
    .../rok.
    I moja sprawa zminiała numer pszynajmniej 3 razy.

    MOże się komp posuć, może sędzia zaniemuc, i wtedy prazes sądu wyznaczy
    zastępstwo.........

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2018-02-16 09:23:14
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czy ławnicy też będą losowani?

    -----

  • 4. Data: 2018-02-17 10:06:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2/16/2018 9:23 AM, ń wrote:
    > Czy ławnicy też będą losowani?

    Najlepiej było by losować wyroki, z punktu widzenia statystyki mamy
    wtedy asymptotycznioe zbiezne do sprawiedliwości społecznej. Róznica
    niewielka a oszczędnośc duża no i pierwsze AI na jakie by nas było stać ...