  • 11. Data: 2018-02-20 23:01:45
    Temat: Re: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-20, p...@g...com <p...@g...com> wrote:
    > --Fakt, że facet ma zdaje się problemy.
    >
    > http://wyborcza.pl/TylkoZdrowie/7,137474,21778465,co
    -czwarty-polak-ma-problemy-psychiczne.html

    > 25% to IMHO przesada (zachodnie zrodla podaja ze 1 na 6-ciu) ale nawet wtedy miejmy
    swiadomosc ze liczba potencjalnych pacjentow jest duza, oznacza to wprost ze nawet w
    najblizszym kregu znajomych jest ktos z problemami

    Ona mówi o różnych kryzysach, czyli pewnie również izolowane epizody
    depresyjne, łagodne nerwice natręctw etc. 25% brzmi mi wiarygodne.

    Z tym, że przywołany wczesniej to ma zdaje się problemy z alkoholem.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2018-02-21 11:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > https://news.google.com/story/d02uzatbAN8KBAMcYcIVDx
    JMY50FM?hl=pl&ned
    > =pl_pl
    > http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/302209963-SN-uniew
    innil-sedziego-ob
    > winionego-o-kradziez-50-zl-na-stacji-benzynowej.html

    > Zaskoczenia nie ma?

    Kiedys ukradłem kilka kilo ryb - zakupy, roztrzepanie, dopiero w domu
    okazało się ze nie doliczyli. 50zł? To juz kiełbasa była lepsza...

    Filip, skup sie na meritum a nie na pierdołach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 13. Data: 2018-02-21 13:15:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 20 Feb 2018 13:05:34 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Zaskoczenia nie ma?

    Nie załamuj rąk, to już długo nie potrwa. Idą nowe kadry, a wraz z nimi
    nowe zwyczaje. Oto:

    "Prezes krakowskiego sądu okręgowego wezwała do swojego gabinetu
    przewodniczących dwóch wydziałów cywilnych z jednego z sądów rejonowych.
    Dała im do popisania listy z poparciem jej kandydatury do Krajowej Rady
    Sądownictwa.
    Zdarzenie miało miejsce 12 stycznia.
    - To był piątek, prezes tuż przed godz. 15 zadzwoniła do czterech sędziów
    jednego z sądów rejonowych i poprosiła ich o przyjście do gabinetu. Wezwała
    ich oficjalnie, przez sekretariat - opowiada osoba znająca sprawę. Wezwani
    to przewodniczący obu wydziałów cywilnych i ich zastępcy.
    Na miejscu nie dowiedzieli się, co jest przedmiotem spotkania. Prezes
    Pawełczyk-Woicka miała oprowadzać sędziów po gabinecie, pytać o to, co
    słychać w sądzie rejonowym, jakie mają pomysły.

    - To była klasyczna rozmowa o niczym - opowiada nasze źródło. Rozmowa
    trwała około dwóch godzin, w tym czasie jeden z sędziów opuścił gabinet
    szefowej. - Reszta już przygotowywała się do wyjścia, kiedy prezes
    powiedziała, że jest jeszcze jedna sprawa i podała im listę poparcia jej
    kandydatury do KRS. Oczywiście powiedziała, że podpisanie jest dobrowolne i
    jak nie chcą, to nie muszą. Ale cała trójka podpisała. Wtedy wyszło na jaw,
    że spotkanie miało tylko jeden cel: podpisy - relacjonuje inna osoba
    znająca kulisy spotkania."

    http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,23049482,pr
    ezes-sadu-organizuje-poparcie-w-swoim-gabinecie.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 14. Data: 2018-02-21 13:34:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Ja to bym chciał wiedzieć czy on płacił za paliwo kartą czy gotówką.

    Moze korzysta z cashback czasami.

    Albo roztargnienie bylo duze, czego dowodzi np to, ze zapomnial iz
    placil karta :-)

    J.

  • 15. Data: 2018-02-22 08:59:39
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-02-20 o 13:05, A. Filip pisze:
> [...]
    JMY50FM?hl=pl&ned=pl_pl
    > http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/302209963-SN-uniew
    innil-sedziego-obwinionego-o-kradziez-50-zl-na-stacj

    Ciekawe czy będzie można podważyć jego decyzje/wyroki, skoro jest taki
    roztargniony. Przecież może przypadkiem kogoś na więzienie skazać ;)

    Inna sprawa, że taki uniewinniony sędzia wisi komuś (komu?) przysługę i
    przy jakiejś okazji będzie ją musiał oddać...

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2018-02-26 20:47:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    JMY50FM?hl=pl&ned=pl_pl
    > http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/302209963-SN-uniew
    innil-sedziego-obwinionego-o-kradziez-50-zl-na-stacj

    Płaci bilonem za butelkę wody, a pokrętnie zabiera banknot 50 zł. I jeszcze
    te maskujące ruchy jak u kieszonkowca! Tzw. palenie głupa. Tylko SN rodem z
    prlu mógł tak zakpić z obywateli i dokonać takiego berzczelnego przekrętu. I
    te płacze na sali, te płaczące po nocach dzieci. I ta wielka
    niesprawiedliwość i krzywda. A kto skrzywdził rodzinę jak nie sprawca czynu?
    Staruszka? Perfidna ta staruszka. CBA mogłaby się od niej uczyć. A kara
    powinna być jedyna-usunięcie z zawodu. Nie chcieli usunąć to trzeba było
    tylko karę złagodzić, ale nie w przypadku sędziego. Mam nadzieję, że wszyscy
    uczestnicy rozpraw będą domagać się zmiany sędziego, aż sam odejdzie. Kto
    chciałby mieć "roztargniony" wyrok?

    neelix

  • 17. Data: 2018-02-26 20:51:07
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    -s4DZMOJJg
    > Tez zwrocilo moja uwage ... ale przeciez doskonale dowodzi roztargnienia w
    > owym czasie :-)
    > Jak to w ogole wyplynelo ?
    > Pani zrobila awanture a pan sie nie przyznal,
    > czy odszedl nieniepokojony, a potem zajrzeli w monitoring, i po numerze
    > auta doszli do sprawcy ?

    Staruszka nie była roztargniona. Może to było jej ostatnie 50 zł?

    > No i - ukradl, czy przywlaszczyl ? :-)

    Dla niej rodzaj straty jest bez znaczenia.

    neelix

  • 18. Data: 2018-02-26 21:01:41
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA8906AD0DB70Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > Kiedys ukradłem kilka kilo ryb - zakupy, roztrzepanie, dopiero w domu
    > okazało się ze nie doliczyli. 50zł? To juz kiełbasa była lepsza...

    Ja kiedyś nie wziąłem wózka no bo chyba wszedłem do sklepu po 1 drobiazg.
    Wszedłem z torbą. Przypomniałem sobie, że muszę jeszcze kupić butelkę soku
    (za <4zł). By się nie zbiła włożyłem na chwilę do torby i przy kasie
    zapomniałem. Kiedy zauważyłem w samochodzie "kradzież" wróciłem do sklepu i
    zapłaciłem. Gdyby mnie złapali to jako nie sędzia bym siedział za niecałe 4
    zł. Nie pomogłyby żadne płacze.

    neelix

  • 19. Data: 2018-02-26 21:36:08
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2018 o 20:47 neelix <a...@w...pl> pisze:

> [...]
    > przypadku sędziego. Mam nadzieję, że wszyscy uczestnicy rozpraw będą
    > domagać się zmiany sędziego, aż sam odejdzie. Kto chciałby mieć

    Cała "gra" toczyła się o pozostawienie sędziego w zawodzie.
    Jestem prawie pewien, że przejdzie w stan spoczynku ze względu na stan
    zdrowia ("wypalenie", "roztargnienie", co udowodnił swoją kradzieżą). A to
    oznacza utrzymanie wszelkich związanych z tym przywilejów (w tym
    sędziowska, wysoka emerytura).

    Wydalony z zawodu traciłby wszystkie przywileje.

    Wszyscy zagrali na nosie MinSpr i obywtelom!
    BTW - jeszcze niedawno broniliście tutaj sądownictwo przed reformą.
    Tak samo nie godziliście się na jawność sędziowskich oświadczeń
    majątkowych - a te są już faktem, możecie sprawdzić zasobność sędziow w
    sieci. Gdyby były tego jakieś negatywne skutki - Lisy i Michniki
    piszczałyby w niebogłosy. A jest cisza.

    --
    Trefniś

  • 20. Data: 2018-02-26 22:49:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-02-26 o 21:01, neelix pisze:

> [...]
    > wróciłem do sklepu i zapłaciłem. Gdyby mnie złapali to jako nie sędzia
    > bym siedział za niecałe 4 zł. Nie pomogłyby żadne płacze.

    Ja zrobilam gorszą rzecz. Zostawilam kiedyś pod sklepem swoją mlodziutką
    psiuńkę i przyszlam do domu. W domu dopiero się zorientowalam, a potem
    pędem po psa.

    --
    animka