  • 31. Data: 2018-02-27 18:46:25
    Temat: Re: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > Tylko idiota reformuje wymiar sprawiedliwości poprzez wymianę
    > kadr. Obojętne jaka będzie ta "kadra" to i tak dalej będą obowiązywać
    > kretyńskie unormowania, których ta "kadra" będzie musiała się trzymać.
    > Nie wiem jak wielkim idiotą trzeba być by nie zdawać sobie z tego
    > sprawy i popierać taką "reformę"

    To może z czystej złośliwości zacytuje ci Józefa Wisarionowicza,
    skurwiela któremu racje przyznaje sporadycznie:
    "Kadry decydują o wszystkim!" [1]

    https://pl.wikiquote.org/wiki/J%C3%B3zef_Stalin

    --
    A. Filip

  • 32. Data: 2018-02-27 19:20:00
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-27 o 18:46, A. Filip pisze:

    > To może z czystej złośliwości zacytuje ci Józefa Wisarionowicza,
    > skurwiela któremu racje przyznaje sporadycznie:
    > "Kadry decydują o wszystkim!" [1]
    >
    > https://pl.wikiquote.org/wiki/J%C3%B3zef_Stalin

    Wiem, że jesteś idiotą. Nie musisz mi tego udowadniać

    --
    Sonn

  • 33. Data: 2018-02-27 19:59:52
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Trefniś" <t...@m...com> napisał w wiadomości
    W dniu .02.2018 o 23:40 neelix <a...@w...pl> pisze:

    ()

    > Wątpię by ktoś bez honoru sam zrezygnował. "Przecież ja nic innego nie
    > umiem robić". Na sali ogłosił > siebie ofiarą. Po skandalicznym wyroku
    > zamiast milczenia był tupeciarski bezczelny atak na media. Ta > kasta nie
    > liczy się z nikim i z niczym.

    Zwyczajnie nie rozumiesz sytuacji i mojego posta.
    Prawdopodobnie (sic!) zrezygnuje, bo nawet będąc pozbawionym honoru można
    pobierać sute apanaże bez obrzydzenia. To nawet wtedy łatwiejsze - nie
    walczę o honor, którego mi brak, ale pieniądze należne sędziemu w stanie
    spoczynku chętnie przytulę. Po co pracować.
    Już rozumiesz???
    Poza tym może go do tego zmusić sytuacja zawodowa - sędzia nie występuje w
    próżni.
    To nijak się ma do honoru!
    --
    Trefniś
    ----------------

  • 34. Data: 2018-02-27 20:04:33
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > unormowania, których ta "kadra" będzie musiała się trzymać.
    > Nie wiem jak wielkim idiotą trzeba być by nie zdawać sobie z tego sprawy i

    Reforma nic nie da. Konieczna jest rewolucja. Nie da się jej zrobić bez
    gruntownej wymiany kadr. Gangrenę należy najpierw wyciąć a dopiero potem
    leczyć ranę.

    neelix

  • 35. Data: 2018-02-27 20:55:38
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2018 o 19:59 neelix <a...@w...pl> pisze:

    > O czym myśli nadzwyczajna kasta wie tylko ona.

    To po co dyskutujesz o czymś, o czym nie masz pojęcia i doskonale o tym
    wiesz?

    > Władza może być nie do pogardzenia.

    Czyli jednak nie rozumiesz, o czym dyskutujesz.
    Ma władzę + pieniądze, co właśnie wywalczono dla sędziego. Bo on nadal,
    nawet w stanie spoczynku, sędzią będzie.
    A czy przejdzie w stan spoczynku, to się okaże. Ja szacuję, że raczej tak.
    --
    Trefniś

  • 36. Data: 2018-02-28 12:57:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 27 Feb 2018 20:04:33 +0100, neelix napisał(a):

    > Gangrenę należy najpierw wyciąć a dopiero potem
    > leczyć ranę.

    Środowiska bardziej zachowawcze z gangreną udają się do lekarza.
    Ponieważ nastał Czas Misiewiczów, kuracją zajmują się egzorcyści i
    znachorzy, których głównymi, i w zasadzie jednymi, atutami są brak
    kręgosłupa moralnego i umiejętność robienia, co Człowiek z Drabinką zechce,
    zanim on jeszcze o tym pomyśli.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 37. Data: 2018-02-28 13:33:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2018 o 18:46, A. Filip pisze:

    > To może z czystej złośliwości zacytuje ci Józefa Wisarionowicza,
    > skurwiela któremu racje przyznaje sporadycznie:
    > "Kadry decydują o wszystkim!" [1]
    >
    > https://pl.wikiquote.org/wiki/J%C3%B3zef_Stalin

    I dlatego pisiory wszędzie chcą mieć swoich. Co ciekawe nawet mając
    wszędzie swoich narzekają, że wszytko to wina poeło:P

    Shrek

  • 38. Data: 2018-02-28 19:56:08
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości

> [...]
    > znachorzy, których głównymi, i w zasadzie jednymi, atutami są brak
    > kręgosłupa moralnego i umiejętność robienia, co Człowiek z Drabinką

    Nic nam po lekarzach, którzy bali się/nie chcieli dotykać gangreny. Brak
    kręgosłupa moralnego widzieliśmy w roztargnionym wyroku.

    neelix

  • 39. Data: 2018-02-28 20:02:13
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > I dlatego pisiory wszędzie chcą mieć swoich. Co ciekawe nawet mając
    > wszędzie swoich narzekają, że wszytko to wina poeło:P

    Nie chcą ale muszą mieć swoich. Zero zaufania do tych z poprzedniego nadania
    jest całkowicie zrozumiałe. Wymiana kadr bezwzględnie konieczna. Nawet na
    swoich nie można polegać w 100%.

    neelix

  • 40. Data: 2018-02-28 20:13:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]

    nawet w stanie spoczynku, sędzią będzie.
    A czy przejdzie w stan spoczynku, to się okaże. Ja szacuję, że raczej tak.
    Przepraszam, że naruszyłem twój monopol na rozumienie wszystkiego. Twoje
    szacunki nie są warte funta kłaków. Jego prywatna decyzja.

    neelix