  • 1. Data: 2018-02-20 13:05:34
    Temat: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://news.google.com/story/d02uzatbAN8KBAMcYcIVDx
    JMY50FM?hl=pl&ned=pl_pl
    http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/302209963-SN-uniew
    innil-sedziego-obwinionego-o-kradziez-50-zl-na-stacj
    i-benzynowej.html

    Zaskoczenia nie ma?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-02-20 13:23:16
    Od: p...@g...com

    --Zaskoczenia nie ma?

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=5-s
    4DZMOJJg

    wyciaga pieniadze z portfela ale chowa do kieszeni :-)

  • 3. Data: 2018-02-20 13:50:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-20, p...@g...com <p...@g...com> wrote:
    > --Zaskoczenia nie ma?
    >
    > https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=5-s
    4DZMOJJg

    > wyciaga pieniadze z portfela ale chowa do kieszeni :-)

    Faktycznie.... ja rozumiem, można być roztargnionym, ale to wygląda po
    prostu dziwnie. Jedyne co w sumie przemawia na jego korzyść, to że nie
    chce się wierzyć że ktoś kto w sumie przeciez musi znać setki takich
    przypadków (kradzieży z monitoringiem) byłby aż takim idiotą.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2018-02-20 14:03:39
    Od: p...@g...com

[...]

    ich jest wiecej, moze bylo juz wczesniej ale teraz media pompuja temat

    http://www.gs24.pl/wiadomosci/szczecin/a/szczecinski
    -sedzia-musi-odejsc-z-zawodu-za-kradziez-czesci-wier
    tarki,12706402/

  • 5. Data: 2018-02-20 14:10:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Feb 2018 13:05:34 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> [...]

    Ja to bym chciał wiedzieć czy on płacił za paliwo kartą czy gotówką.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2018-02-20 14:52:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-20, p...@g...com <p...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > http://www.gs24.pl/wiadomosci/szczecin/a/szczecinski
    -sedzia-musi-odejsc-z-zawodu-za-kradziez-czesci-wier

    To jest chyba na zasadzie owocu bardziej zakazanego więc ich kusi jak
    burdel zakonnice.

    Ale i tak z tego tygodnia to najbardziej mnie ujął syn Wałesy
    kradzieżą świeczek zapachowych za parę zł., a jeszcze bardziej, że
    wrócił do tego samego sklepu po roku i zarąbał kolejną.
    https://www.onet.pl/?utm_source=wiadomosci_viasg&utm
    _medium=nitro&utm_campaign=allonet_nitro_new&srcc=uc
    s&pid=5ccfbac9-0a01-4095-befd-77e14ae1a4e3&sid=b177a
    2c9-166f-4113-9b28-185bbe554807&utm_v=2

    Fakt, że facet ma zdaje się problemy.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2018-02-20 15:58:44
    Od: p...@g...com

    --Fakt, że facet ma zdaje się problemy.

    http://wyborcza.pl/TylkoZdrowie/7,137474,21778465,co
    -czwarty-polak-ma-problemy-psychiczne.html

    25% to IMHO przesada (zachodnie zrodla podaja ze 1 na 6-ciu) ale nawet wtedy miejmy
    swiadomosc ze liczba potencjalnych pacjentow jest duza, oznacza to wprost ze nawet w
    najblizszym kregu znajomych jest ktos z problemami

  • 8. Data: 2018-02-20 16:53:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Zaskoczenia nie ma?

    >https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=5-
    s4DZMOJJg
    >wyciaga pieniadze z portfela ale chowa do kieszeni :-)

    Tez zwrocilo moja uwage ... ale przeciez doskonale dowodzi
    roztargnienia w owym czasie :-)

    Jak to w ogole wyplynelo ?
    Pani zrobila awanture a pan sie nie przyznal,
    czy odszedl nieniepokojony, a potem zajrzeli w monitoring, i po
    numerze auta doszli do sprawcy ?

    No i - ukradl, czy przywlaszczyl ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-02-20 20:17:40
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-20 o 13:05, A. Filip pisze:
> [...]
    JMY50FM?hl=pl&ned=pl_pl
    > http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/302209963-SN-uniew
    innil-sedziego-obwinionego-o-kradziez-50-zl-na-stacj

    Umorzeniem sprawy Obajtka też byłeś taki "zadziwiony"?

    --
    Sonn

  • 10. Data: 2018-02-20 22:50:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > roztargnienia w owym czasie :-)
    >
    > Jak to w ogole wyplynelo ?
    > Pani zrobila awanture a pan sie nie przyznal,

    tak, ale pana już w poblizu nie było

    > czy odszedl nieniepokojony, a potem zajrzeli w monitoring, i po
    > numerze auta doszli do sprawcy ?

    uhm

    --
    Marcin