eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego › Re: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
    Subject: Re: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na
    stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Sonn <x...@p...onet.pl>
    Date: Tue, 27 Feb 2018 17:00:08 +0100

    W dniu 2018-02-27 o 10:16, A. Filip pisze:

    > Ja sądzisz zdaniem ilu procent społeczeństwa "tego się nie da (łatwo)
    > zepsuć" [bo jest takie "nie imponujące"]? Jak przejdą mrozy to będą
    > naprawdę masowe protesty w obronie (takich) sądów i takich sędziów
    > "jak dotąd"? Ja się nie spodziewam, choć jakaś mizerna szansa jest.
    >
    > Kto przyjaciół dopiero w biedzie szuka ten przyjaciół może nie znaleźć.
    > Jak chcesz przekonywać nie sędziów to nie pisz "jakby" z sędziowskiej
    > perspektywy.

    Tylko idiota reformuje wymiar sprawiedliwości poprzez wymianę kadr.
    Obojętne jaka będzie ta "kadra" to i tak dalej będą obowiązywać
    kretyńskie unormowania, których ta "kadra" będzie musiała się trzymać.
    Nie wiem jak wielkim idiotą trzeba być by nie zdawać sobie z tego sprawy
    i popierać taką "reformę"

    --
    Sonn