eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego › Re: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na
    stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
    Date: Tue, 27 Feb 2018 18:26:16 +0100

    W dniu .02.2018 o 17:00 Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > Tylko idiota reformuje wymiar sprawiedliwości poprzez wymianę kadr.
    > Obojętne jaka będzie ta "kadra" to i tak dalej będą obowiązywać
    > kretyńskie unormowania, których ta "kadra" będzie musiała się trzymać.
    > Nie wiem jak wielkim idiotą trzeba być by nie zdawać sobie z tego sprawy
    > i popierać taką "reformę"

    Zdaję sobie sprawę, że możesz nie rozumieć istoty problemów polskiego
    sądownictwa.
    Ale nazywanie idiotami reformatorów dowodzi wyłącznie niskiego poziomu
    intelektualnego.

    Mobbing w sądach:
    http://gs.org.pl/mobbing-w-sadach-do-rozwiazania-sys
    temowego

    ciekawe, prawda? Elita intelektualna uprawia mobbing na pracownikach sądów!

    Uwierzcie, mobbing dotyczy także samych sędziów. To dlatego niektórzy
    sędziowie mają ponad tysiąc spraw rocznie i zamkniętą drogę awansu.

    Inni w tym czasie "kręcą" lody (ostatnio zatrzymania w sądach w Krakowie,
    Tarnowie, Kielcach, Oświęcimiu, Chrzanowie, Olkuszu, Wadowicach).
    To dlatego niektórzy sędziowie, nawet złapani na gorącym uczynku, mogą
    liczyć na uniewinnienie od zuchwałej kradzieży z powodu "roztargnienia".

    Ale jeśli tylko sędzia zechce rzeczywiście naprawiać system - natychmiast
    okazuje się niegodny:
    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/sylwetka-m
    ariusza-lewinskiego-ostatniego-kandydata-do-krs,8174
    32.html

    Niestety, kadry w sądach są jednym z najpoważniejszych problemów. A to
    właśnie one próbowały oczyszczać sądy po PRL, oraz "reformować"
    sądownictwo od prawie trzydziestu lat.

    --
    Trefniś