  • 41. Data: 2020-01-12 22:07:37
    Temat: Re: STOP Ddogówka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.01.2020 o 21:13, kk pisze:

    > Nikt. Wniosek co najwyżej dopiero będzie pisany.

    Dość nowatorskie podejście. A ten, co pisze, to niby na jakiej podstawie?

    --
    Robert Tomasik

  • 42. Data: 2020-01-12 22:08:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.01.2020 o 21:12, kk pisze:

    > I tak się go wezwie.

    Po co?

    --
    Robert Tomasik

  • 43. Data: 2020-01-12 22:29:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Oczywiście. Potem się przebadają i będą mieli gorący uczynek na 234 i
    > 238 :-) Możesz spróbować. Zwłaszcza w dobie kamer nasobnych, to dość
    > kretyński pomysł.

    Naprawdę karalne jest wydawanie mi się, że policjant jest pijany?

    Dlaczego to nie działa w drugą stronę i policja może kontrolować
    trzeźwość milionom osób, które nie zachowują w sposób sugerujący bycie
    pod wpływem...

    MJ

  • 44. Data: 2020-01-12 22:31:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Oczywiście. Potem się przebadają i będą mieli gorący uczynek na 234 i
    > 238 :-) Możesz spróbować. Zwłaszcza w dobie kamer nasobnych, to dość
    > kretyński pomysł.

    Ale Ty jesteś naiwny.
    Wydawać to mi się może wszystko.
    Siedzisz w branży i się jeszcze nie nauczyłeś jak się wysławiać tak,
    żeby każdy mógł o tym rozprawiać, ale nikt nie wiedział co powiedziałeś.

  • 45. Data: 2020-01-12 22:35:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jeśli kontrolowany jest jedynym pojazdem w polu widzenia?

    To dalej urządzenie nie ma funkcji identyfikacji pojazdu. Jeśli (a
    domyślam się, że fdo tego dąży pytanie) taka identyfikacja jest
    wymagana, to to urządzenie dalej nie spełnia wymagań.

    > Nie koniecznie. Przy racjonalnych powodach nikt sobie kłopotu robić nie
    > będzie.

    Racjonalne powody wymienia się przed przystąpieniem do wypisywana
    mandatu bądź wniosku o ukaranie do sądu.

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2020-01-12 22:38:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo nikt wątpliwych spraw w tym trybie nie wysyła.

    A masz jakieś dane? Bo w powszechnym rozumieniu tak właśnie jest -
    policja hurtowo wysyła to w trybie nakazowym, sądy hurtowo to trzepią i
    dopiero po sprzeciwie od nakazowego ktoś umyślny to tak naprawdę czyta;)
    I nie wydaje mi się, żeby to znacznie odbiegało od stanu faktycznego.

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2020-01-12 22:46:04
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > To w którejś Prokuraturze ktoś poszedł bardzo po bancie na pograniczu
    > 231. Do pierwszego, który się zażali.

    To sa wytyczne Prokuratora Krajowego :)

    --
    Sonn

  • 48. Data: 2020-01-12 23:10:45
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sun, 12 Jan 2020 19:33:50 +0100, RadoslawF wrote:

    > Zrozum że niektórym właśnie o to chodzi.
    > Aby sprawę rozpatrzył niezależny sędzia a nie umundurowany oszust
    > którego pracą jest wyłudzanie mandatów od przejeżdżających.

    czy policjant ma prowizje od wystawionego mandatu?

  • 49. Data: 2020-01-12 23:28:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.01.2020 o 23:10, andal pisze:

    > czy policjant ma prowizje od wystawionego mandatu?

    Nie - ma premię ujemną za niewyronienie tardżetu:P

    --
    Shrek

  • 50. Data: 2020-01-12 23:31:50
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sun, 12 Jan 2020 23:28:17 +0100, Shrek wrote:

    > Nie - ma premię ujemną za niewyronienie tardżetu:P

    LOL