  • 31. Data: 2020-01-12 20:51:14
    Temat: Re: STOP Ddogówka
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-12 12:45, Robert Tomasik wrote:
> [...]

    > pyta, czy jednak nie mogliby przyjąć, bo się naradzili i w ogóle. Nie
    > zajmuję się takimi rzeczami, ale co rusz widzę takie sytuacje. Sporo
    > osób przybiega z prośbą o pomoc i jak się dowiaduje, że najprościej
    > przyjąć ten mandat, bo to sensu większego nie ma, to pytają jak to zrobić.
    >
    > Toteż pytanie policjanta było całkiem życiowe. Bo jak gość ma jakieś
    > argumenty, ze kara za wysoka, a akurat policjant w tym wypadku ma
    > "widełki", to można ponegocjować. Jak ma wątpliwość, co do winy, to też
    > można go próbować przekonać, co oszczędzi kłopotów i policjantowi i

    Bujać to se możesz.

  • 32. Data: 2020-01-12 20:55:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-12 19:09, Robert Tomasik wrote:

    > Sugeruję, ze jak facet odmówi przyjęcia mandatu, bo przykładowo radar
    > nie ma identyfikuje pojazdu, to ktoś to sprawdzi i może się okazać, że w
    > ogóle nie wyśle wniosku o ukaranie.

    Nie mogą tego sami napisać? Radary z reguły nie identyfikują.

    > Albo jak będzie jakiś inny
    > racjonalny powód - przykładowo obok jechał inny pojazd.

    To się okaże że policjaci tego nie pamiętają.

    > Jak "nie, bo nie", to masz niemal 100% szansy, że będziesz musiał iść do
    > sądu i powiedzieć, o co Ci chodzi.

    I tak "masz 100% szansy"

  • 33. Data: 2020-01-12 21:10:40
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > racjonalny powód - przykładowo obok jechał inny pojazd.
    >
    > Jak "nie, bo nie", to masz niemal 100% szansy, że będziesz musiał iść do

    Czyli jak nie podobają mi się
    kontrolujący policjanci, to można powiedzieć, że odmawiam, bo wydaje mi
    się, że
    funkcjonariusze są pod wpływem. Ciekawe czy chętnie policjanci by
    wpisali taki powód.

  • 34. Data: 2020-01-12 21:12:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-12 13:11, Robert Tomasik wrote:

    > To się go wezwie i przyjmie wyjaśnienia. Wówczas będzie wiedział, czemu
    > policjant dopytywał.

    I tak się go wezwie.

  • 35. Data: 2020-01-12 21:13:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-12 20:36, Robert Tomasik wrote:

    > Nie wiem o kim piszesz "oni", ale jeśli o Policji, to ciekawi mnie, kto
    > zatem - Twoim zdaniem - ów wniosek pisze?

    Nikt. Wniosek co najwyżej dopiero będzie pisany.

  • 36. Data: 2020-01-12 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    >
    > Jak "nie, bo nie", to masz niemal 100% szansy, że będziesz musiał
    > iść do sądu i powiedzieć, o co Ci chodzi.

    Nie wierze.
    Z tego co mowia wszyscy i pisza wszyscy - wyroki nakazowe w 100% ida
    zgodnie z zeznaniami policji.
    Masz jakies dane o ilosci odrzuconych wniosków?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 37. Data: 2020-01-12 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie ma anulowania mandatu, skoro go nie wystawiono.
    > Jest wniosek o ukaranie od Policji.

    czepiasz sie, dokładnie to miałem na mysli.

    > Ktorego chyba sad nie czyta/bardzo rzadko czyta szczegolowo,
    > tylko razu przepisuja do wyroku nakazowego :-)
    >
    > I teraz nie wiadomo - ujawnienie zbyt wczesnie swoich argumentow
    > bardziej pomoze czy zaszkodzi :-)

    Ano własnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 38. Data: 2020-01-12 22:04:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.01.2020 o 20:55, kk pisze:

    > Nie mogą tego sami napisać? Radary z reguły nie identyfikują.

    A jeśli kontrolowany jest jedynym pojazdem w polu widzenia?

    > To się okaże że policjaci tego nie pamiętają.

    A obwiniony nie podnosił, więc też nei widział :-D

    > I tak "masz 100% szansy"

    Nie koniecznie. Przy racjonalnych powodach nikt sobie kłopotu robić nie
    będzie.

    --
    Robert Tomasik

  • 39. Data: 2020-01-12 22:05:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.01.2020 o 21:10, cef pisze:

    > Czyli jak nie podobają mi się kontrolujący policjanci, to można
    > powiedzieć, że odmawiam, bo wydaje mi się, że funkcjonariusze są pod
    > wpływem. Ciekawe czy chętnie policjanci by wpisali taki powód.

    Oczywiście. Potem się przebadają i będą mieli gorący uczynek na 234 i
    238 :-) Możesz spróbować. Zwłaszcza w dobie kamer nasobnych, to dość
    kretyński pomysł.

    --
    Robert Tomasik

  • 40. Data: 2020-01-12 22:06:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.01.2020 o 21:59, Budzik pisze:

    > Nie wierze. Z tego co mowia wszyscy i pisza wszyscy - wyroki nakazowe
    > w 100% ida zgodnie z zeznaniami policji. Masz jakies dane o ilosci
    > odrzuconych wniosków?

    Bo nikt wątpliwych spraw w tym trybie nie wysyła.

    --
    Robert Tomasik