  • 51. Data: 2020-01-12 23:44:49
    Temat: Re: STOP Ddogówka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.01.2020 o 23:31, andal pisze:

    > LOL

    Problem w tym, że nie takie znowu LOL. Byli i tacy co sobie samemu
    wystawiali mandaty. Niby LOL, ale jak przemyślisz sprawę to jednak
    bardziej straszno niż smieszno.

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2020-01-13 01:08:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-12, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Sugeruję, ze jak facet odmówi przyjęcia mandatu, bo przykładowo radar
    > nie ma identyfikuje pojazdu, to ktoś to sprawdzi i może się okazać, że w
    > ogóle nie wyśle wniosku o ukaranie. Albo jak będzie jakiś inny
    > racjonalny powód - przykładowo obok jechał inny pojazd.
    >
    > Jak "nie, bo nie", to masz niemal 100% szansy, że będziesz musiał iść do
    > sądu i powiedzieć, o co Ci chodzi.

    Ale zdarza się to w praktyce, a jesli tak to pi x drzwi jak często? Bo
    jakoś chyba nikt nie słyszał, że odmówił przyjęcia mandatu i sprawa
    zdechła. Czy w omawianej sytuacji, nie wysłanie wniosku o ukaranie
    pociąga za sobą konieczność powiadomienia strony, tj. kierowcy?

    --
    Marcin

  • 53. Data: 2020-01-13 01:52:14
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-12 o 17:58, u2 pisze:

    > niemiecki syn żebrze o wiarę:))))))))))))

    A ty tłuku, jak widzę, o rozum

    --
    Sonn

  • 54. Data: 2020-01-13 06:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bo nikt wątpliwych spraw w tym trybie nie wysyła.

    Żart? Czyzby omineła cie przykładowo cała historia iskry?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 55. Data: 2020-01-13 10:10:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    PRZESTAŃCIE DO QRWY NĘDZY CROSSPOSTOWAĆ!!!

    -----

  • 56. Data: 2020-01-13 10:11:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

  • 57. Data: 2020-01-13 10:12:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

  • 58. Data: 2020-01-13 11:12:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-13, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > PRZESTAŃCIE DO QRWY NĘDZY CROSSPOSTOWAĆ!!!
    >

    > -----

    Jak ładnie poprosisz z poprawnym cytowaniem to może rozważę.

    --
    Marcin

  • 59. Data: 2020-01-13 11:41:26
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 11.01.2020 o 23:21, collie pisze:

    > Jakie gnębienie? Sąd też Cię będzie gnębił, jeśli spyta,
    > dlaczego odmówiłeś przyjęcia mandatu? To jest proste,
    > kulturalne pytanie i kulturalny kierownik samochodu
    > powinien udzielić prostej odpowiedzi: "bo jestem niewinny",
    > lub - "bo czuję się niewinny". I już po gnębieniu.

    To, co postulujesz to może jest i błahostką, może wygląda niewinnie, ale
    zauważ, że prawo obowiązuje każdego - zarówno obywateli, jak i
    przedstawicieli władzy. Więc skoro obywatel ma się stosować, to
    policjant również. Skoro policjant może skorzystać z prawa, to obywatel
    również. A w prawie jest zapisane, że obywatel może odmówić i nic nie
    jest napisane o powodach. Może - i już. Policjant ma prawo spytać o
    powód, ale nie może uzależniać NICZEGO od jego podania/niepodania. Prawo
    to prawo i tyle.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 60. Data: 2020-01-13 11:52:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.01.2020 o 01:52, Sonn pisze:

    > A ty tłuku, jak widzę, o rozum

    niemiecki syn przegląda się w lustrze:))))))))))))