  • 1. Data: 2004-04-02 05:34:54
    Temat: SPRAWA O WSPÓŁWŁASNOŚĆ
    Od: "Arti" <w...@o...pl>

    Mam problem sprawa o zniesienie współwłasności trwa już ponad 3 lata.Jest
    celowo przedłużana przez wnioskodawców a moich przeciwników.Wielokrotnie
    prosiłem o przekazanie tego lokalu do czasu zakończenia sprawy, mimo moich
    próśb o przekazanie mi jako współwłaścicielowi przyległego lokalu o pow.
    około
    30 m2 nie wyrażają zgody do czasu zakończenia procesu
    Jak wejść
    tam zgodnie z prawem a może nic mi nie grozi za porostu wykucie tam drzwi z
    mojego lokalu.mieszkamy na 20 metrach w czwórkę.
    Sprawa wygląda tak że jest to niewielki domek ja zajmuje 20 metrów a oni 70
    nie zamieszkując jego i mówiąc to wprost przed sądem iż jest to biuro ich
    firmy po kradzieży która miała miejsce przed 3 laty i do tej pory jest to
    pustostan( który ostatnio na kilka miesięcy wynajęli wynajeli swojej
    rodzinie)przy czym mają obok swój własny dom w którym mieszkają na swojej
    działce Są tam trzy osobne wejścia do wspólnego domu a przeciwnicy moi
    użytkują i inne lokale na współwłasności min około 1000 m2 w powierzchni
    użytkowej ja użytkuję 122 m2 powierzchni użytkowej.Cała ta powierzchnia jest
    użytkowana na cele ich działalności gospodarczej co udowodniłem. Chcą
    przejąć te nieruchomość za przysłowiową złotówkę twierdząc że w nią
    inwestowali. BEZ MOJEJ ZGODY I PRAWA BUDOWLANEGO przedstawiłem dowody w
    sprawie ale nie chcę zgłaszać tego do nadzoru budowlanego ( mam zamiar tam
    mieszkać i mogą się mścić)
    Twierdzą że powinienem uczestniczyć w tych kosztach choć nie maja
    żadnego zgłoszenia do urzędu dotyczącego remontu i przebudowy na domiar tego
    wleźli na współwłasność swoim zakładem bez mojej zgody ( jakieś dwa m2).Nie
    dopuszczają mnie do niczego.Przedłużanie sprawy jest im na rękę ponieważ
    użytkują nieruchomość do swojej
    działalności jakieś 7/9 powierzchni.Sąd powołuje biegłych o których oni
    wnoszą płacę za to ze skromnej pensji a nie uwzględnia mojego pierwszego
    wniosku o rozliczenie użytkowania nieruchomości ponad udział przez 15 lat
    bez mojej zgody jak i z moimi protestami. Mimo próśb aby oddali do czasu
    wyroku choć 40 m2 mieszkań które gniją bez ogrzewania z ich strony ODMOWA
    Co począć POMOCY .