  • 1. Data: 2004-04-01 22:03:45
    Temat: Szukam adwokata - Warszawa
    Od: Tib <c...@a...pl>

    Witam :-)

    Szukam adwokata, najchetniej specjalizujacego sie w sprawach o
    znieslawienie i nekanie, na terenie Warszawy, oczywiscie mozliwie
    dobrego i niedrogiego, kompletnie nie mam pojecia, jak zabrac sie za
    szukanie i czym kierowac, bede wdzieczna za rady, najchetniej na priv,
    choc postaram sie czytac grupe regularnie. Jesli jakis zestaw adresow
    dobrych kancelarii pojawil sie juz na grupie, bede zobowiazana za link
    do archiwum, sprawa jest dosc pilna, a w kilkuset ostatnich postach nie
    znalazlam takich danych, totez przepraszam, jesli temat sie powtorzyl.

    Pozdrawiam, milej nocy :-)

    Tib

    --
    http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
    h_nice_pussy.jpg

  • 2. Data: 2004-04-01 22:28:35
    Temat: Re: Szukam adwokata - Warszawa
    Od: PMem<m...@f...pl>

    > Witam :-)
    >
    > Szukam adwokata, najchetniej specjalizujacego sie w sprawach o
    > znieslawienie i nekanie, na terenie Warszawy, oczywiscie mozliwie

    http://www.pomocprawna.info

    Pozdrawiam
    PMem

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-04-01 22:40:33
    Od: "Darek" <a...@w...pl>

    Witam,

    i dolaczam sie do apelu (z tym, ze w Trójmiescie). Najlepszy bylby link do
    jakiegos solidnego rankingu (czy jakas powazna gazeta zrobila cos takiego?).
    Rzeczpospolita zrobila dobry ranking kancelarii, ale np. z prawem karnym nie
    maja one nic wspólnego (na to przynajmniej wyglada).

    Pozdrawiam
    Darek

  • 4. Data: 2004-04-01 23:57:55
    Od: Tib <c...@a...pl>

    PMem wrote:

    > http://www.pomocprawna.info

    Dziekuje, znalazlam :-))). Pozdrawiam i zegnam Grupe :-)

    Tib

  • 5. Data: 2004-04-02 15:06:09
    Od: "Darek" <a...@w...pl>

    Ja niestety w województwie Pomorskim znalazlem w tym zestawienia jednego
    adwokata :-(((. Jesli ktos ma inne pomysly - bede wdzieczny.

    Pozdrawiam
    Darek