  • 1. Data: 2004-04-01 22:57:54
    Temat: ochrona danych
    Od: "MAKII" <B...@o...pl>

    Witam!
    mam pyatnie czy jest to naruszenie danych osobowych:

    firma administrujaca naszym osiedlem wystawia faktury na jej czlonkow raz na
    miesiac. nastepnie sa one dostarczane do domow przez pracownika. jesli nie
    ma mnie np. w domu faktura laduje u jakiegos przypadkowego sasiada
    (nieupowaznionego przeze mnie i nie zawsze tego samego). nie zawsze w koncu
    do mnie dociera.
    wiec w nastepnym miesiacu dostaje fakture+wezwanie do zaplaty za poprzednia.
    i teraz pytania:

    1. czy moga w taki sposob dostarczac faktury, nierzadko sie zdarza ze taki
    sasiad zbierze 10 nieobecnych faktur a potem jego dzieci biegaja i roznosza
    krzyczac przy tym "a pan nie zaplacil w poprzednim miesiacu" - czy takie
    informacje sa naruszniem moich praw?
    2. czy moge zadac aby faktura byla dostarczana poczta lub do rak wlasnych?