  • 1. Data: 2004-04-01 22:00:14
    Temat: Egzekucja na rachunku firmy
    Od: "poropopo" <b...@g...pl>

    Witam,

    Mam co nieco długów wobec ZUS i US (działalność gospodarcza osoby fizycznaj)
    i komornik zajął mi rachunki bankowe.

    Jeśli założę kolejny rachunek w kolejnym banku to jaka jest sankcja karna za
    brak informacji o tym do ZUS i US ?

    Jaka jest praktyka ? Czy jeśli złoże odpowiednią informację o rachunku
    bankowym do US i ZUS to komornik natychmiast się o tym dowie i zajmie
    kolejny rachunek ?

    Co mi grozi i czy jest to do udowodnienia, że unikałem spłacenia długu prze
    obrót gotówkowy i "ucieczkę" przed komornikiem ?

    Czy wszystkie wpływy na rachunek podlegają zajęciu ?
    Nie mam czym zapłacić pracownikom i sobie...
    Czy jest jakieś minimum które komornik powinien mi pozostawić (tak jak z
    tyt. umowy o pracę) ?

    Pozdrawiam
    Poropopo