eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego (SOLIDARNIE) › Re: [SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego (SOLIDARNIE)
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego
    (SOLIDARNIE)
    Date: Thu, 18 Sep 2014 13:14:26 +0200

    Dnia 2014-09-18 11:38, Użytkownik t...@g...com napisał:

    > Pewnie nie zauwazyles ze od tych "stuleci" liczba ludzi zwiekszyla sie
    KILKUNASTOKROTNIE - a wiec i tylez razy wiecej sra... o przepraszam: wydalaja, ale
    oprocz zwyklych odpadow organicznych teraz wylewaja takze moc roznych detergentow,
    ultra-enzymow, odplamiaczy, zmiekczaczy do tkanin, i diabelson jeden wie ilez jeszcze
    tego syfu chemicznego!

    I dlatego w miastach stosuje się kanalizację a w małych wioskach
    niekoniecznie. Co więcej sam widziałem w wioskach przy chałupach
    podwójne szamba, bo z tych bez detergentów czy innej chemii dalej
    się wywozi na pola. Ale tam gdzie zadziałali tacy jak ty na pola
    się nie wywozi więc opcją najtańszą pozostaje przydrożny rów.
    Taki jest efekt jak rządzą głupcy którym się wydaje ze wiedzą
    o co chodzi.