  • 11. Data: 2011-01-03 09:12:14
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello "Rafał \"SP\" Gil" !:

    > Auto przekroczyło dozwoloną prędkość o bodaj 7 km/h. Ale to nie ma
    > znaczenia.

    Ma znaczenie. Zapytaj o tolerancję pomiaru fotoradaru oraz twojego
    szybkościomierza. O ile wiem w PL dopiero od 10 za szybko dostaje się
    mandat.

    > Bać się szeryfa z Bobolic, czy już ich olać ? :)

    Olać. Przy przekroczeniu o 7 nic nie mogą Ci zrobić, w Niemczech byłby
    najtańszy mandat, ale w PL jest tolerancja +9 kmh.

    Mam nadzieję, że wysłałeś za potwierdzeniem odbioru ?????

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 12. Data: 2011-01-03 09:17:36
    Od: r...@o...pl

    > On 1/2/2011 9:23 PM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Podsumowanie nr 1. Jak to ty i mandat nie za wysoki to sie przyznaj i

    > zapłać. W sumie chyba by wypadało, no nie?

    Za kogo?

  • 13. Data: 2011-01-03 09:29:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-01-03 07:16, Użytkownik PioPio napisał:

> [...]
    > była nawet wizytówka po koreańsku.
    > Jak pogrzebiesz trochę to znajdziesz.
    >
    > Ja tylko czekam, aż taki list i taki mandat dostanie jakiś zawzięty młody
    > prawnik i pociągnie sprawę aż do Strasburba. Przecież to SM czy Policja ma
    > udowodnić winę a nie ty musisz udowodnić, że byłeś niewinny.
    > We Francji znalazł się odważny i teraz nie ma czegoś takiego, że jak nie
    > wskażesz to dostaniesz mandat. Bzdura do kwadratu. Jeszcze trochę i Policja
    > będzie łapała przypadkową osobę i jak nie wskaże złodzieja to pójdzie siedzieć.

    Tyle że jednak właściciel pojazdu którym dokonano wykroczenia
    lub przestępstwa to nie przypadkowa osoba.
    A przepisy nakładają obowiązek podania komu się pojazd użyczyło
    ]czy udostępniło.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-01-03 09:58:50
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Fakty:
    > - zdjęcie zrobione o jakiejś 2 w nocy w obszarze zabudowanym
    > - zdjęcie zrobione od tyłu
    > - na pokładzie pojazdu 5 osób, w tym 2 nieletnie, wykluczam by prowadziły
    > - na fotce z trudem rozpoznałem olbrzymią (bo taką mam) naklejkę pmsową.
    Musiałem :) Widziałeś to?
    http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201012/12916
    29192_by_krencik.jpg

    W moim przypadku przysłali mi świadectwo legalizacji :-D
    Może w Twoim przypadku mają przeterminowane lub wcale. Sprawdził bym
    to. Sprawa by sie od razu wyjaśniła.
    Tak to wygląda.
    http://img211.imageshack.us/img211/3143/swidlegalfot
    a.jpg
    > Pozwą mnie na wariata, czy wpakują do kosza ?
    Ogólnie rzecz ujmując, olał bym SM i zapłacił. Ile Ci za to naliczyli
    za te 7 km/h? Mnie kiedyś 90/110 200pln

    Można sie prztykać w sądzie, i prawie pewne że by umorzyli, ale to
    będzie nie tam gdzie jesteś zameldowany tylko w Bobolicach, albo
    raczej w Koszalinie. Więc sie nie opłaca.
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2011-01-03 09:59:40
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

  • 16. Data: 2011-01-03 10:14:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.01.2011 10:29, RadoslawF pisze:

    > Tyle że jednak właściciel pojazdu którym dokonano wykroczenia
    > lub przestępstwa to nie przypadkowa osoba.
    > A przepisy nakładają obowiązek podania komu się pojazd użyczyło
    > ]czy udostępniło.

    No to podał: tym trzem osobom.

  • 17. Data: 2011-01-03 10:19:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup
    > Bać się szeryfa z Bobolic, czy już ich olać ? :)

    Jak masz blisko do tej miejscowości to poproś o oryginał legalizacji i pooglądaj
    kanał tvbigos.

  • 18. Data: 2011-01-03 10:42:53
    Od: "PioPio" <e...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > lub przestępstwa to nie przypadkowa osoba.
    > A przepisy nakładają obowiązek podania komu się pojazd użyczyło

    No tak, tylko skąd ja mam pamiętać kto używał mój samochód jakiś czas temu.
    Przecież to jest absurd. Mam zapisywać kto i kiedy jeździł i pewnie jeszcze
    gdzie się poruszał.
    Poza tym nie można ukarać niewinnego dopóki nie udowodni mu się winy a
    niepamiętanie kto jechał samochodem nie wchodzi chyba w zakres wykroczeń
    kodeksów karnych wszelkiej maści. Ja nie pamiętam kto w zeszłym tygodniu
    jechał moim autkiem a co dopiero dwa miesiące temu.
    Ja rozumiem, ze policja lubi chodzić po linii najmniejszego oporu i taki układ
    im pasuje ale mam nadzieję, że kiedyś natkną się na jakiegoś upartego
    obywatela, który nie będzie bał się walki o swoje we wszelkiego rodzaju
    trybunałach i po prostu wykaże bezsensowność takiego zachowania.

  • 19. Data: 2011-01-03 10:57:09
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 3 Sty, 11:42, "PioPio" <e...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > kodeksów karnych wszelkiej maści. Ja nie pamiętam kto w zeszłym tygodniu
    > jechał moim autkiem a co dopiero dwa miesiące temu.

    Ale tu wina jak najbardziej jest - "niepamiętanie" jest wykroczeniem.
    Pretensje o sensowność kieruj do posłów którzy to uchwalili.

    --
    Regards
    Matt

  • 20. Data: 2011-01-03 11:07:27
    Od: "PioPio" <e...@W...gazeta.pl>

    > Ale tu wina jak najbardziej jest - "niepami=EAtanie" jest wykroczeniem.
    > Pretensje o sensowno=B6=E6 kieruj do pos=B3=F3w kt=F3rzy to uchwalili.
    >
    > --
    > Regards
    > Matt

    No wiem wiem, czekam tylko na jednego upartego, który pociągnie aż do
    trybunałów europejskich tam jakoś mi się wydaję, że sędziowie myślą.
    Z jednej strony bezsensowne prawo, z drugiej sędziowie którzy bezmyślnie je
    stosują. No ale czego tu sie spodziewać - marzyciel ze mnie.