  • 71. Data: 2007-08-09 14:02:39
    Temat: Re: Rzekome przejście na czerwonym świetle.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9f61s$1t16$1@opal.icpnet.pl Nostradamus
    <l...@p...fm> pisze:

    > To tylko twoja pcena. Moja jest odwrotna. Pieprzysz jak potłuczony.
    > Przejdź na oczach policjanta na czerwonym świetle gdy nie jadą żadne
    > auta to być może przez kieszeń troszkę w pustej mózgownicy ci
    > przybędzie;)
    Wątpię. Dyskutujesz z ignorantem, który został już kilkakrotnie pogoniony za
    wypisywanie bzdur. Coś tam liznął, myśli że jest ekspertem, a jest
    ekspierdem.
    Może to jakiś studencina prawa cienki?

    --
    Jotte

  • 72. Data: 2007-08-09 14:24:22
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Wątpię. Dyskutujesz z ignorantem, który został już kilkakrotnie pogoniony
    > za wypisywanie bzdur. Coś tam liznął, myśli że jest ekspertem, a jest
    > ekspierdem.

    Pogoniony został ;), ale nie odpuszcza. Trzeba przyznać, że ma zacięcie ;),
    a co najważniejsze nie łamie się.
    --
    Maluch

  • 73. Data: 2007-08-09 14:30:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9f8c2$6ud$1@nemesis.news.tpi.pl Maluch <n...@m...pl>
    pisze:

    > Pogoniony został ;), ale nie odpuszcza.
    Znaczy - nic nie mądrzeje.

    > Trzeba przyznać, że ma zacięcie
    Może osobowość maniakalna?

    > ;), a co najważniejsze nie łamie się.
    Bo ja wiem czy to takie ważne nie łamać się tkwiąc w ignorancji i głupocie?

    --
    Jotte

  • 74. Data: 2007-08-09 14:58:18
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Znaczy - nic nie mądrzeje.

    Trzeba trochę czasu a nastąpi poprawa.

    > Może osobowość maniakalna?

    Nie przesadzajmy.

    > Bo ja wiem czy to takie ważne nie łamać się tkwiąc w ignorancji i
    > głupocie?

    Nie oceniajmy i nie skreślajmy e< >n(a/ki) po tak małej radosnej twórczości.
    --
    Maluch

  • 75. Data: 2007-08-09 15:14:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9fabn$bhc$1@nemesis.news.tpi.pl Maluch <n...@m...pl>
    pisze:

    > Trzeba trochę czasu a nastąpi poprawa.
    Skąd wiesz czy nastąpi? Na razie nic nie wskazuje, wręcz przeciwnie.

    > Nie przesadzajmy.
    Postulujesz przymknięcie oczu?

    > Nie oceniajmy
    Dlaczego? Przecież sam się z dobrawoli poddał ocenie pisząc tu.

    > i nie skreślajmy e< >n(a/ki) po tak małej radosnej
    > twórczości.
    Ależ oczywiście. Każdy ma prawo mieć szansę przyjść do rozumu.
    Choć on ma kiepskie rokowanie...

    --
    Jotte

  • 76. Data: 2007-08-09 15:16:14
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Może to jakiś studencina prawa cienki?

    Najdziwniejsze jest to, że dotychczas solidny Robert T. zdaje się mu
    wtórować.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 77. Data: 2007-08-09 15:27:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9fb3u$21kt$1@opal.icpnet.pl Nostradamus
    <l...@p...fm> pisze:

    > Najdziwniejsze jest to, że dotychczas solidny Robert T. zdaje się mu
    > wtórować.
    Każdy może się pomylić. Były z poczatku próby innych grupowiczów i moje też
    dyskutować z nim normalnie. Nie dało się, ale to przecież nic takiego.
    Przylazł troll, pójdzie troll, grupa zostanie. Spoko.

    --
    Jotte

  • 78. Data: 2007-08-09 15:33:18
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Skąd wiesz czy nastąpi? Na razie nic nie wskazuje, wręcz przeciwnie.

    Trzeba być dobrej myśli.

    > Postulujesz przymknięcie oczu?

    Tak i zakończyć dworowanie

    > Dlaczego? Przecież sam się z dobrawoli poddał ocenie pisząc tu.

    Czasami też coś palniemy niezręcznego czy niedorzecznego.
    --
    Maluch

  • 79. Data: 2007-08-09 15:52:36
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "e<>n" <n...@v...com> napisał w wiadomości

    > Zacytuję Z. Gilowską- "wrrrrrrrróć".
    > Wg. ciebie nie popełnia wykroczenia kierowca przekraczający w nocy, na pustej
    > drodze prędkość albo nie zatrzymujący się w w/w okolicznościach na stopie?

    No, w zasadzie nie popełnia wykroczenia, bo nikt tego nie widzi :))) A jeżeli go
    na tym przyłapie Policja lub SM, to znaczy że jednak ta droga nie byla pusta
    :)))

    Pozdrawiam Przemek

  • 80. Data: 2007-08-09 16:22:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9fcdb$go6$1@nemesis.news.tpi.pl Maluch <n...@m...pl>
    pisze:

    > Trzeba być dobrej myśli.
    Genetralnie jestem za, tylko w przypadku tego osobnika "dobra myśl" to
    kiepski pomysł.

    > Tak i zakończyć dworowanie
    Jestem innego zdania. Głupotę trzeba tępić.

    > Czasami też coś palniemy niezręcznego czy niedorzecznego.
    Owszem, każdemu się zdarza.
    Ale czasami, a nie na dzień dobry i co chwilę

    --
    Jotte