  • 91. Data: 2007-08-09 21:28:15
    Temat: Re: Rzekome przejście na czerwonym świetle.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9fu2n$2gb2$1@opal.icpnet.pl Nostradamus
    <l...@p...fm> pisze:

    > Zaskarż rodziców. Matkę za chorobę weneryczną albo ojca za alkoholizm.
    > Nikogo nie przekonasz, że jesteś potomstwem zdrowych rodziców;))))
    Stary, sorry, ale nie jedź w ten sposób, to nie fair. On jest odpadem na
    własny rachunek.
    Nie można nikomu jeździć po rodzicach, nawet takiemu wybrykowi. Rodzice na
    pewno nie chcieli zrobić czegoś takiego, chcieli mieć normalne dziecko. Nie
    wyszło, ale to nie ich wina.

    --
    Jotte

  • 92. Data: 2007-08-10 06:15:48
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Stary, sorry, ale nie jedź w ten sposób, to nie fair. On jest odpadem na
    > własny rachunek.
    > Nie można nikomu jeździć po rodzicach, nawet takiemu wybrykowi.

    Sorry. Usiłowałem dociec prawdy ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 93. Data: 2007-08-10 15:15:14
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "Jotte"

    > The Bill, śmietnikowiec.

    A ja to ...

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 94. Data: 2007-08-10 15:16:39
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    >W wiadomości news:46bb74d0$2$9121$f69f905@mamut2.aster.pl SQLwysyn

    > Skąd ty się wziąłeś, debilu?

    Widzę, że po wizycie smutnych panów i złożeniu zeznań coś nerwowy jesteś.

  • 95. Data: 2007-08-11 11:02:59
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > Widzę, że po wizycie smutnych panów i złożeniu zeznań coś nerwowy jesteś.

    A czemu Ci panowie mieli by byc smutni ???

    Przemek

  • 96. Data: 2007-08-11 19:11:42
    Od: Tiger <t...@g...com>

    O 1 w nocy mryga już pomarańczowe światło.