  • 1. Data: 2002-11-29 07:44:15
    Temat: Rzad a nierzad:-)
    Od: R...@e...co.za (Roman Koryl)

    Witam,
    Jzezeli spelni sie to co w TVP wczoraj podano, ze resort finansow
    planuje opodatkowanie prostytucji, to mamy sytuacje Rzad = nierzad :-)
    Pzdr R

  • 2. Data: 2002-11-29 09:52:13
    Temat: Re: Rzad a nierzad:-)
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Jzezeli spelni sie to co w TVP wczoraj podano, ze resort finansow
    > planuje opodatkowanie prostytucji, to mamy sytuacje Rzad = nierzad :-)

    Ciekawe jak to się ma do KK: "Kto czerpie korzyści z cudzego nierządu..."

    Chyba pan minister ze swoją ekipą powinni za to trafić do pudła, co
    byłoby wielką korzyścią dla wszystkich :-)

    Pix

  • 3. Data: 2002-11-29 10:47:35
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    > Jzezeli spelni sie to co w TVP wczoraj podano, ze resort finansow
    > planuje opodatkowanie prostytucji, to mamy sytuacje Rzad = nierzad :-)

    To prostytutki przy drodze beda z kasami fiskalnymi?

    Albercik

  • 4. Data: 2002-11-29 21:33:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Czemu Premier? Zapominacie, że podatek dochodowy jest dochodem Skarbu
    Państwa. Żeby być praworządnym, zamkniemy się wszyscy. Wreszcie rozumiem, po
    co te zwiększone nakłady na Straż Graniczną. Ciekawi mnie tylko, czy zgodnie
    kkw będziemy od państwa nieodpłatnie otrzymywać wikt i opierunek? ;-))))

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 5. Data: 2002-11-29 21:34:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    No pewno, i jeszcze na życzenie będą wystawiać faktura VAT.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 6. Data: 2002-11-29 23:54:39
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czemu Premier? Zapominacie, że podatek dochodowy jest dochodem Skarbu
    > Państwa. Żeby być praworządnym, zamkniemy się wszyscy.

    Zeby byc praworządnym nikt sie nie zamknie. KK jest tylko ustawą i inna
    ustawa może go zmienić. A lex posterior derogat legi priori. Ze tez musze
    taki banaly wypisywac...

    Depi.

  • 7. Data: 2002-11-30 01:23:55
    Od: "kasandr@" <d...@y...com>

    > Zeby byc praworządnym nikt sie nie zamknie. KK jest tylko ustawą i inna
    > ustawa może go zmienić. A lex posterior derogat legi priori. Ze tez musze
    > taki banaly wypisywac...

    Niby tak, ale faktem stanie się że rząd tuczył się będzie na nierządzie, co
    ustawi go w charakterze sutenera. Zresztą to zapewne prawdziwa twarz rządu.
    ;-(

    --
    Kasandr@

  • 8. Data: 2002-11-30 01:32:32
    Od: "kasandr@" <d...@y...com>

    "Robert Tomasik" <r...@w...pl> wrote in message
    > No pewno, i jeszcze na życzenie będą wystawiać faktura VAT.

    Ciekawe jak będzie z reklamacjami ? A jaka ciężka praca czeka Federację
    Konsumentów ??
    No i szkolenia BHP. A problem określenia wieku emerytalnego i kwestia chorób
    zawodowych , urlopy? Czy podstawówka będzie się zaliczać do stażu pracy?
    Chyba trzeba będzie powołać z tuzin ministerstw!

    --
    Kasandr@

  • 9. Data: 2002-11-30 10:16:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    | Ciekawe jak będzie z reklamacjami ? A jaka ciężka praca czeka Federację
    | Konsumentów ??

    To by się dało obejść. Potraktować jako wolny zawód i tyle. Przecież nie
    możesz reklamowac obrazu, że za dużo czerwonego, jak kupisz od malarza.

> [...]
    | zawodowych , urlopy? Czy podstawówka będzie się zaliczać do stażu pracy?
    | Chyba trzeba będzie powołać z tuzin ministerstw!

    Podstawówkę moim zdaniem można zaliczyć, pod warunkiem dostarczenia trzech
    świadków, którzy dadzą się dobrowolnie skazać za uprawianie ... z osoba
    poniż 15-tu lat.

  • 10. Data: 2002-11-30 13:17:32
    Od: "kasandr@" <d...@y...com>

    > To by się dało obejść. Potraktować jako wolny zawód i tyle. Przecież nie
    > możesz reklamowac obrazu, że za dużo czerwonego, jak kupisz od malarza.

    Nie jest to całkowita analogia. Obraz przed zakupem można dokładnie
    obejrzeć, ale trudno wyobrazić sobie jak szefc podzeluje oddane mu do
    naprawy buty. Mam nadal wątpliwości.

    > Podstawówkę moim zdaniem można zaliczyć, pod warunkiem dostarczenia trzech
    > świadków, którzy dadzą się dobrowolnie skazać za uprawianie ... z osoba
    > poniż 15-tu lat.

    Czemu zakładasz że prostytutka zakończy edukację zgodnie z harmonogramem?
    A ponadto jeżeli będzie świadczyła usługi innym nieletnim to mała szkodliwoś
    czynu i wiek delikwenrta = umorzenie, albo inne "czasowe użycie" itp.
    ble,ble,ble.

    --
    Kasandr@