    From: "kasandr@" <d...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rzad a nierzad:-)
    Date: Sat, 30 Nov 2002 14:17:32 +0100

    > To by się dało obejść. Potraktować jako wolny zawód i tyle. Przecież nie
    > możesz reklamowac obrazu, że za dużo czerwonego, jak kupisz od malarza.

    Nie jest to całkowita analogia. Obraz przed zakupem można dokładnie
    obejrzeć, ale trudno wyobrazić sobie jak szefc podzeluje oddane mu do
    naprawy buty. Mam nadal wątpliwości.

    > Podstawówkę moim zdaniem można zaliczyć, pod warunkiem dostarczenia trzech
    > świadków, którzy dadzą się dobrowolnie skazać za uprawianie ... z osoba
    > poniż 15-tu lat.

    Czemu zakładasz że prostytutka zakończy edukację zgodnie z harmonogramem?
    A ponadto jeżeli będzie świadczyła usługi innym nieletnim to mała szkodliwoś
    czynu i wiek delikwenrta = umorzenie, albo inne "czasowe użycie" itp.
    ble,ble,ble.

    --
    Kasandr@