  • 1. Data: 2002-11-29 07:36:03
    Temat: Re: ksiadz bije dzieci- co robic
    Od: R...@e...co.za (Roman Koryl)

    >>> m...@N...pl 11/29/02 12:42am >>>

    >Albo odplacic tym samym dzieciom ksiedza.

    Witam
    No nie bardzo:-)
    A priest is a man who is called Father by everyone except his own
    children who are obliged to call him Uncle. :-)

    A tak powaznie to jako zwolenniki "pieszczot i bata" wydaje mi sie
    wystarczajace :
    1.przypomnienie przykazania.. "kochaj blizniego swego jak sibie
    samego..", w ktorym jest oczywista prawda, ze jezeli Ksiadz jest
    Czlowiekiem i uznaje swoja wartosc, to nie powinien zapominac o tym, ze
    dzieci tez zasluguja na to , by byc dobrze traktowane. Gdyby to nie
    skutkowalo, to
    2. pasek do reki i po jego uzyciu, pytam sie czy nastawi drugi policzek
    :-)
    Pzdr.R

  • 2. Data: 2002-11-29 08:17:03
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Roman Koryl" <R...@e...co.za> napisal w wiadomosci

> [...]
    > skutkowalo, to
    > 2. pasek do reki i po jego uzyciu, pytam sie czy nastawi drugi policzek

    Pomysl niezly, popieram go :))))), ale chyba
    niezbyt realny w rzeczywistosci. Mysle ze przypominac
    przykazan mu nie trzeba, jest w koncu ksiedzem i pewnie
    zinterpretowal je juz sobie odpowiednio dla siebie.
    A z paskiem to jest swietne, tylko glupio bylo by ze zamiast
    ukarac ksiedza zeby którys z ojców byl oskarzony
    o napasc i to nie przez prawo kanoniczne, ale juz powaznie
    przez kodeks karny :(, a dzieci i tak by nadal cierpialy.
    A nie zdziwilbym sie wcale gdyby ksiadz
    posuna sie do takiego kroku.
    Poza tym uwazam ze nie chodzi tu o jakoms zemste tylko
    o to by usunac tego czlowieka z jego funkcji (czyli katechety).
    A jezeli kosciól pozwoli mu dalej byc ksiedzem, to juz ich
    sprawa wazne aby nikomu nie robil krzywdy!!!

    Pozdrawiam

    Darek