  • 1. Data: 2002-11-29 08:22:13
    Temat: Życzenia
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Nie potrafie kwieci?cie pisać ze szczerego serca jednak życzę Wszystkim
    Andrzejom spełnienia marzeń i dużo słońca w życiu prywatnym ,zawodowym i
    wszystkiego naj naj naj :-)

    Sandra

  • 2. Data: 2002-11-29 09:14:27
    Temat: Re: Życzenia
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    > Nie potrafie kwieci?cie pisać ze szczerego serca jednak życzę Wszystkim
    > Andrzejom spełnienia marzeń i dużo słońca w życiu prywatnym ,zawodowym i
    > wszystkiego naj naj naj :-)
    > Sandra

    Jak było Krzysztofa to taka nie byłaś.
    25/07 oraz 31/10
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-11-29 09:53:19
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Ale myśle że jak będzie Dariusza
    (przypominam 19/12) to Sandra nie zapomnie :))))).

    Pozdrawiam

    Darek

  • 4. Data: 2002-11-29 10:34:11
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > Jak było Krzysztofa to taka nie byłaś.
    > 25/07 oraz 31/10

    A moze Sandra tak na prawde ma na imie Andrzej... :-))

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 5. Data: 2002-11-29 11:27:41
    Temat: Odp: Życzenia
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jarek Dyrkacz <j...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:as7fqt$ghi$...@k...man.lodz.pl...

    > A moze Sandra tak na prawde ma na imie Andrzej... :-))

    w treści aktu urodzenia jest wpisane Sandra ale może się pomylił ktoś hehe u
    nas wszystko możliwe :-)))))
    Sandra

  • 6. Data: 2002-11-29 11:29:26
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik SOTB <k...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as7ben$3oo$...@n...tpi.pl...

    > Jak było Krzysztofa to taka nie byłaś.
    > 25/07 oraz 31/10

    Przy innych imionach nie mam możliwości lania wosku, stawiania butów hehe a
    Andrzej mi daje ciche szanse i nadzieje :P

    Sandra

  • 7. Data: 2002-11-29 11:30:35
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik SOTB <k...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as7ben$3oo$...@n...tpi.pl...

    i koniec tematu bo to temat prawo...a miałam nieodpartą ochotę na szczere
    złożenie życzeń osobom Tu poznanym ...The end

    Sandra

  • 8. Data: 2002-11-29 13:27:20
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > w treści aktu urodzenia jest wpisane Sandra ale może się pomylił ktoś hehe
    > nas wszystko możliwe :-)))))
    > Sandra

    Ale w @ masz daria... To zastanawia...

    pozdrawiam