  • 11. Data: 2002-12-02 14:48:52
    Temat: Re: Rzad a nierzad:-)
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kasandr@" <d...@y...com> napisał w wiadomości
    news:as947o$pb56b$1@ID-169971.news.dfncis.de...

    > Niby tak, ale faktem stanie się że rząd tuczył się będzie na nierządzie,
    co
    > ustawi go w charakterze sutenera. Zresztą to zapewne prawdziwa twarz
    rządu.
    > ;-(

    A to juz kwestia swiatopogladu. Jak powiedział kiedys cesarz... eee... który
    to był... Klaudiusz?...chyba tak " pecunia non olet". Prostytucja zacny
    zawód. A na pewno stawiam go ponad rakarzem, komornikiem i policjantem z
    drogówki.

    ;-()

    Depi.

  • 12. Data: 2002-12-02 16:01:10
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > to był... Klaudiusz?...chyba tak " pecunia non olet". Prostytucja zacny
    > zawód. A na pewno stawiam go ponad rakarzem, komornikiem i policjantem z

    Ja bym tu dorzucił jeszcze kilka innych.
    Ha ha... jak tak dalej pójdzie to wyjdzie na to, że profesja prostytutki
    cieszy
    się większym uznaniem społecznym niż np. zawód posła albo nawet
    (niejednego) ministra :-)))

    Pix

  • 13. Data: 2002-12-03 00:00:57
    Od: "kasandr@" <d...@y...com>

> [...]
    > to był... Klaudiusz?...chyba tak " pecunia non olet". Prostytucja zacny
    > zawód. A na pewno stawiam go ponad rakarzem, komornikiem i policjantem z

    A może Wespazjan , ale to było tak dawno że już nie pamiętam.
    Piętnuję moją sklerozę !!!!!!!!!!!!!!

    --
    Kasandr@

  • 14. Data: 2002-12-03 15:11:23