  • 1. Data: 2002-01-06 21:26:37
    Temat: Rozwod
    Od: "Agata" <m...@t...pl>

    Witam! Jaką mam szansę uzyskać rozwód jeśli...
    1. małżeństwo zawarte było 6 miesięcy temu
    2. po 3 miesiącach rozpadło się-nie mieszkamy ze sobą, nie widzimy szans na
    powodzenie związku.
    3. z małżeństwa jest dziecko.

    Proszę o każdą poradę
    Agata

  • 2. Data: 2002-01-07 06:01:37
    Temat: Re: Rozwod
    Od: "fared" <f...@p...pl>

    Ja bym Wam żadnej nie dał. Wasze nieodpowiedzialne decyzje skrzywdzą dziecko
    !

  • 3. Data: 2002-01-07 07:03:24
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik fared <f...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1bdpi$kh1$...@n...tpi.pl...
    > Ja bym Wam żadnej nie dał. Wasze nieodpowiedzialne decyzje skrzywdzą
    dziecko

    Na szczęście nie jesteś sędzia w sprawie Agaty.

    Uważasz, ze dla dziecka jest lepsze, gdy rodzice nie chcą już ze sobą żyć,
    ale robią to "dla dobra dziecka"?
    Chyba nie byłeś dzieckiem w takiej sytuacji....

    Monika

  • 4. Data: 2002-01-07 11:17:40
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 7 Jan 2002, Monika Gibes wrote:

    > Uważasz, ze dla dziecka jest lepsze, gdy rodzice nie chcą już ze sobą żyć,
    > ale robią to "dla dobra dziecka"?

    Ważne jest jakie zapatrywanie ma na to sąd, wszak rozwód nie zostanie
    udzielony gdyby godził w dobro małoletnich dzieci (art. 56 ust. 2 KRO).

    Poza tym zawsze pozostaje separacja.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 5. Data: 2002-01-07 12:28:13
    Od: "yaneck" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fared" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Ja bym Wam żadnej nie dał. Wasze nieodpowiedzialne decyzje skrzywdz?
    dziecko
    > !

    To, że Agata zadaje nieprecyzyjne pytanie nie upoważnia cię do
    wypowiadania aroganckich sądów.
    pozdrawiam Agatę, ciebie nie.
    --
    yaneck

  • 6. Data: 2002-01-07 19:19:46
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1. małżeństwo zawarte było 6 miesięcy temu
    > 2. po 3 miesiącach rozpadło się-nie mieszkamy ze sobą, nie widzimy szans na

    Nie sądzę aby 3 miesięcy to wystarczający okres do przyjęcia że nastąpił zupełny i
    trwały rozkład pożycia.

  • 7. Data: 2002-01-07 19:52:21
    Od: "Kasia R." <k...@w...pl>

    witam
    wnosisz pozew o rozwód do sądu okręgowego, wydziału cywilnego własciwego dla
    ostatniego wspolnego miejsca zamieszkania małzonków.dla sadu istotna bedzie
    sytuacja małego dziecka. jego sytuacja w zwiazku z rozwodem nie moze ulec
    pogorszeniu. musisz doskonale uzasadnic koniecznosc rozwodu i jego
    przyczyny. na okolicznosc ustalenia sytuacji dziecka potrzebni sa wiarygodni
    swiadkowie. z uwagi na krotki staz zwiazku wszelkie argumenty uzyte w pozwie
    musza byc stanowcze dokładne jasne i prawdziwe.nalezy wniesc o alimenty na
    dziecko. sad roztrzyga o władzy rodzicielskiej, moze tez orzec o podziale
    majątku.decyduje tez o winie małzonków.

    kasia