  • 1. Data: 2002-01-06 19:35:34
    Temat: PRAWO LOKALOWE
    Od: "nylek" <n...@v...lublin.pl>

    Mam wielka prosbe do zyczliwej osoby znajacej prawo lokalowe ze strony
    ustawowej i praktycznej. Moze pomogla by mi w mojej sprawie.
    Prosze o pomoc na priv. jezeli mozna to chetnie zadzwonie i porozmawiam. W
    zamian pomoge w elektronice lub telewizji satelitarnej. Daniel. pozdrawiam
    wszystkich czytelnikow tej grupy.

  • 2. Data: 2002-01-08 16:58:28
    Temat: Re: PRAWO LOKALOWE
    Od: "news.tpi.pl" <t...@t...pl>