  • 1. Data: 2002-01-06 19:44:09
    Temat: jazda na gape a MPK
    Od: "R.A.F" <r...@i...pl>

    Czesc
    Mam nastepujaca sytuacje. Czy za niezaplacenie kary za brak biletu w
    autobusie MPK moge poniesc jakies
    wieksze konsekwencje jezeli jest to pierwszy raz ?

    Pozdrawiam

    Rafał

  • 2. Data: 2002-01-06 20:08:40
    Temat: Re: jazda na gape a MPK
    Od: "nylek" <n...@v...lublin.pl>

    jezeli maja Twoje namiary i masz dochody to tak poza tym kozystaja z firm
    windykacyjnych a one wysylaja tylko pogrozki

  • 3. Data: 2002-01-06 20:09:29
    Od: "nylek" <n...@v...lublin.pl>

    sory zapomnialem r

  • 4. Data: 2002-01-06 20:11:35
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > jezeli maja Twoje namiary i masz dochody to tak poza tym kozystaja z firm
    > windykacyjnych a one wysylaja tylko pogrozki

    Krakowski MPK wysyła wezwania do zapłaty a potem po narośnięciu odsetek
    kieruje sprawę do sadu - a potem do komornika. Wiec lepiej zapłacić.

    Marcin.

  • 5. Data: 2002-01-06 22:18:26
    Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie>

    Użytkownik "KRZEM" <m...@s...pl000> napisał w wiadomości

    > Krakowski MPK wysyła wezwania do zapłaty a potem po narośnięciu odsetek
    > kieruje sprawę do sadu - a potem do komornika. Wiec lepiej zapłacić.

    a jesli nie moge zaplacic to co sie dzieje? odsiadka? roboty przymusowe?
    zalozmy nie mam zadnych rzeczy zakupionych 'na mnie' ani nie mam pracy.

  • 6. Data: 2002-01-06 23:28:15
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    | a jesli nie moge zaplacic to co sie dzieje? odsiadka? roboty przymusowe?
    | zalozmy nie mam zadnych rzeczy zakupionych 'na mnie' ani nie mam pracy.

    Wtedy przychodzi do Ciebie komornik i zajmuje rzeczy znajdujące się tam
    gdzie mieszkasz i już Ty musisz wykazywać że nie są Twoje.

    Marcin.

  • 7. Data: 2002-01-07 08:36:35
    Od: Adam Majchrzak <a...@a...com.pl>

    jesli w ciagu trzech lat kwota kary nie bedzie wieksza niz 300 zl to nic
    Ci nie moga zrobic, bo nie maja nawet sposobu na sciagniecie tego. Jesli
    powyzej 300 to chyba moga wyslac sprawe do sadu.

    "R.A.F" napisa?(a):

  • 8. Data: 2002-01-07 10:30:44
    Od: "satyr" <s...@k...gliwice.pl>

    Witam
    > a jesli nie moge zaplacic to co sie dzieje? odsiadka? roboty przymusowe?
    > zalozmy nie mam zadnych rzeczy zakupionych 'na mnie' ani nie mam pracy.

    Podstawowa sprawa to slac pisma. Napisz do komornika kilka listow (jezeli
    juz do tego dojdzie) , przedstaw swoja trudna sytuacje materialna, rodzinna,
    brak funduszy...itp. Dobrze jest miec tez przygotowana jakas wersje
    zdarzenia, korzystna dla Ciebie, a w zlym swietle przedstawiajaca pracownika
    MPK, ktorej bedziesz sie trzymal do konca. Musisz miec w koncu jakas
    podstawe do odmowy zaplaty kary :)
    Po kilku listach powinni umorzyc.
    Lepiej jednak zaplacicod razu i nie czekac na komornika, bo koszta rosna.

    pozdr.
    T.

  • 9. Data: 2002-01-07 21:37:52
    Od: "nylek" <n...@v...lublin.pl>

    moga ale napewno nie wysla bo to im sie nie oplaci tak wiec gowno moga
    zrobic - ja nie zaplacilem chyba z 10 wolnych przejazdow i odczepili sie ode
    mnie i dodam ze caly czas pracuje
    Uzytkownik "Adam Majchrzak" <a...@a...com.pl> napisal w wiadomosci