  • 1. Data: 2004-08-19 09:51:59
    Temat: Rower
    Od: Studencik <s...@i...net.pl>

    Znajomy sprowadza rowery z malym silnikem na benzyne bodajze 30 cm3 (nie
    chulajnoga elektryncza, nie motorower). Czy cos takeigo trzeba
    rejestrowac ? prawo jazdy tez potrzebne ??

  • 2. Data: 2004-08-19 16:49:19
    Temat: Re: Rower
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Studencik" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Znajomy sprowadza rowery z malym silnikem na benzyne bodajze 30 cm3 (nie
    > chulajnoga elektryncza,

    A nie sprowadzilby dla ciebie slownika ortograficznego?? Studencik
    analfabeta?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-08-20 08:35:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Znajomy sprowadza rowery z malym silnikem na benzyne bodajze 30 cm3 (nie
    > chulajnoga elektryncza, nie motorower). Czy cos takeigo trzeba
    > rejestrowac ? prawo jazdy tez potrzebne ??

    to zdaje sie nazywa motorower, kiedys mialem motorynke (49 cm^2)
    trezba bylo posiadac karte motorowerowa (teraz juz chyba nie trzeba, cos sie
    zmienilo)
    rejestracja obowiazkowa, skladki OC itp.

    Nie wiem jak jest z mniejszymi, z tego co sie orientuje to np te kominarskie
    "rumuny"(tak nazywam takie rowery)
    z tym malym silniczkiem nie trzeba rejetsrowac, ale nie wiem na 100 % .

    P.