  • 1. Data: 2004-08-19 09:08:36
    Temat: opłaty za umowę sp. z o.o.
    Od: "tsar" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Moglibyście mnie poratować i powiedzieć jaka jest wysokość opłaty notarialnej
    za sporządzenie umowy spółki z o.o. (chodzi mi o nadanie formy aktu not.
    gotowej umowie)? Jakie są jeszcze opłaty (oprócz KRS)? POdatek od czynności
    cywolnoprawnych? Coś jeszcze? Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2004-08-19 10:24:18
    Temat: Re: opłaty za umowę sp. z o.o.
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...wywalnawias.onet.pl>

> [...]
    > za sporządzenie umowy spółki z o.o. (chodzi mi o nadanie formy aktu not.
    > gotowej umowie)? Jakie są jeszcze opłaty (oprócz KRS)? POdatek od

    Ilość wysłanych postów jest odwrotnie proporcjonalna do ilości udzielonych
    odpowiedzi...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2004-08-19 13:21:21
    Temat: Re: opłaty za umowę sp. z o.o. [OT]
    Od: "tsar" <k...@W...gazeta.pl>

    > Ilość wysłanych postów jest odwrotnie proporcjonalna do ilości udzielonych
    > odpowiedzi...

    Czy sadzisz, ze celowym byloby zalozenie oddzielnego watku z przeprosinami ze
    umieszczenie podwojnego watku?
    EOT w temacie wielowatkowosci.