  • 1. Data: 2013-08-20 17:35:56
    Temat: Precyzyjne określenie daty wypowiedzenia umowy
    Od: m...@g...com

    Pomocy! Nastąpiło u mnie zapętlenie logiczne w okolicach godziny 23.59 31 sierpnia i
    godziny 00.01 1 września.

    Pewien podmiot wprowadza zmiany w regulaminie, które wchodzą w życie 1 września. Do
    31 sierpnia można złożyć wypowiedzenie i bez konsekwencji finansowych zerwać umowy
    promocyjne terminowe.

    Jak sprecyzować datę w wypowiedzeniu. Po prostu "wypowiadam"? Tylko wtedy wypowiadam
    z chwilą dostarczenia wypowiedzenia np. 31 sierpnia, czyli to ja łamię warunki, bo
    obowiązują wciąż stare zasady, i można mnie obciążyć.

    Czy jednak "wypowiadam z dniem 1 września/ wypowiadam z chwilą wejścia w życie
    niezaakceptowanych przez mnie zmian". Ale w sumie czy to nie za późno? Nowy regulamin
    już obowiązuje, ja się spóźniam i mogę wypowiedzieć, ale płacę karę.

    Najlepiej wypowiedzieć o godzinie 0.00, ale do której doby ona przynależy:)

  • 2. Data: 2013-08-20 17:59:28
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
    już obowiązuje, ja się spóźniam i mogę wypowiedzieć, ale płacę karę.

    > Najlepiej wypowiedzieć o godzinie 0.00, ale do której doby ona przynależy:)

    Najlepiej oświadczyć na piśmie że się nie akceptuje zmiany regulaminu.
    Wtedy albo zostaniesz przy starym albo w związku ze zmianą umowa ulegnie
    rozwiązaniu.

  • 3. Data: 2013-08-20 21:07:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Aug 2013, m...@g...com wrote:

    > Czy jednak "wypowiadam z dniem 1 września/ wypowiadam
    > z chwilą wejścia w życie niezaakceptowanych przez mnie zmian".
    > Ale w sumie czy to nie za późno?

    Zdaje się sprawa już była w tym roku - "wypowiadam ZE SKUTKIEM
    na dzień ..." (i tu można zapodać datę lub tekst w stylu "zmiany
    warunków umowy").
    Oczywiście jest to niezależne od zapodanej tu (IMVHO w takim
    przypadku lepszej, bo dowodzącej wypowiedzenia umowy przez
    drugą stronę) metody "nieprzyjęcia" zmiany warunków.

    > Najlepiej wypowiedzieć o godzinie 0.00,

    Wcale nie.

    > ale do której doby ona przynależy:)

    24:00 jeszcze do starej, ale 0:00 już do nowej ;)

    pzdr, Gotfryd