  • 1. Data: 2013-08-20 09:25:15
    Temat: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Jeśli operator telekomunikacyjny nie odpowie na reklamację w terminie,
    to wg ustawy jest ona automatycznie przyjęta.

    Czy coś podobnego działa może także w przypadku zakładów energetycznych?
    Od półtora miesiąca czekam na odpowiedź na reklamację (której odbiór był
    potwierdzony).

  • 2. Data: 2013-08-20 09:49:48
    Od: "asasa" <a...@a...as>

    wiadomości news:kuv5kr$48k$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    >
    > Czy coś podobnego działa może także w przypadku zakładów energetycznych?
    > Od półtora miesiąca czekam na odpowiedź na reklamację (której odbiór był

    oni tam doskonale wiedza ze takich **[cenzura]*** spuszcza sie na drzewo bez
    zadnej odpowiedzi

    i za to maja ode mnie +1 :]

    poza tym tak ciezko zadzwonic do zrodla i zasiegnac odpowiednich informacji?

    zenada andrzejku

  • 3. Data: 2013-08-20 10:59:31
    Od: "Bereza" <C...@i...pl>

> [...]
    >
    > Czy coś podobnego działa może także w przypadku zakładów energetycznych?
    > Od półtora miesiąca czekam na odpowiedź na reklamację (której odbiór był

    To państwo w państwie.
    Zgłosiłem w kwietniu wniosek o odczyty dwumiesięczne, a te buce mnie nękają
    fakturami prognozowanymi na idiotyczne kwoty. Pomimo tego, że wniosek
    zaakceptowali po 14 dniach.
    No i pomimo tego, że mają bieżący odczyt i widzą, że żądają nadpłat!

    Bereza K.

  • 4. Data: 2013-08-20 12:33:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Aug 2013, asasa wrote:

    > poza tym tak ciezko zadzwonic do zrodla i zasiegnac odpowiednich informacji?

    "źródło" na 100% nie poda przepisów obracających się przeciw niemu :P

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2013-08-20 12:51:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > "źródło" na 100% nie poda przepisów obracających się przeciw niemu :P

    Gotfryd, prośba - nie karm tego anonimowego ścierwa...

  • 6. Data: 2013-08-20 15:39:30
    Od: TAURON <w...@w...pl>

    > oni tam doskonale wiedza ze takich **[cenzura]*** spuszcza sie na drzewo bez
    > zadnej odpowiedzi

    ależ w żadnym wypadku to nie jest prawda, wszystkich klientów kochamy w
    równym stopniu, spuszczamy tylko zawracaczy dupy :)

    > i za to maja ode mnie +1 :]
    >
    > poza tym tak ciezko zadzwonic do zrodla i zasiegnac odpowiednich informacji?

    dzwonić zawsze można ale zgodnie z polityką rządzących jak przedtem
    można było przyjść osobiście do ZE i komuś nawrzucać (co często
    skutkowało) to teraz pozostaje zadzwonić na infolinię znajdującą się na
    drugim końcu polski i porozmawiać z miłą panią o niczym - jeszcze za to
    zapłacić MUHAHA

    ale chcieliście to macie :)