    Date: Tue, 20 Aug 2013 23:37:03 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rostowski na wylocie.

    W dniu 2013-08-20 23:24, Jozef Stanin pisze:
    > Kto go w ogóle wziął do rządu? Na taczkach czuya....

    Przecież to jego geniusz doprowadził do zaoszczędzenia milionów przez
    oszukanie rynków finansowych i zadłużanie nas trochę taniej.
    To nie było niechlujstwo, nieudacznictwo, niekompetencja tylko sprytna
    zagrywka dla dobra narodu ;-)
    Skończyły się czasy kiedy minister finansów ma poważanie i autorytet.
    Od teraz to będą WIELCY GRACZE i trzeba ich tak traktować.

    Cho... tylko komu teraz wierzyć jak ministrowi już nie można ;-)

    PS. Jest tylko jeden mały niewygodny szczegół. Rynki wiedziały o
    wszystkim i na wiadomość o nowelizacji budżetu ZERO reakcji :-)
    Śmieszno czy straszno?

    Straszne jest też, że wielu współobywateli namiętnie łyka argumentację
    którą przedstawiłem na początku. To jest dopiero straszne.