  • 111. Data: 2013-08-26 10:02:20
    Temat: Re: Rostowski na wylocie.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 Aug 2013, Wojciech Bancer wrote:

    > On 2013-08-25, animka <a...@t...wp.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nawet jeśli, to co z tego? Masz z nimi jakiś problem?

    Pewnie jest jakiś z pytaniem "co z długami".

    pzdr, Gotfryd

  • 112. Data: 2013-08-26 10:51:50
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 25 Aug 2013 12:06:28 +0200, Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    wrote:

    >1. Zastanowiłbym się / zadziałałbym w takim kierunku by zarabiać więcej *
    problem w tym, że z tego punktu wynikają dla obecnego rządu wyłącznie
    podwyżki podatków, zwiększenie socjalizmu (np. ustawa śmieciowa) i
    zamordyzmu (np. próby wdrożenia ACTA, zmiana wstecz interpretacji
    przepisów w celu ściągnięcia wyższych podatków, zakładanie wpływów z
    mandatów na nierealnym poziomie i dostosowywanie działań opresyjnych
    do realizacji planu finansowego a nie bezpieczeństwa).

    No i skoro plany zwiększenia nie działają to może już najwyższy czas
    na p. 3 i prawdziwe cięcia (np. powrót do stanu zatrudnienia w
    biurokracji sprzed lat), a nie pozorowane (cięcia kwotowe bez zmian
    systemu)?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 113. Data: 2013-08-26 11:12:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]
    > na p. 3 i prawdziwe cięcia (np. powrót do stanu zatrudnienia w
    > biurokracji sprzed lat), a nie pozorowane (cięcia kwotowe bez zmian

    Tego nie da się zrobić na drodze ewolucyjnej. Serio - nie ma takiej opcji w
    ogóle. To jest jak entropia. Tylko kompletny upadek może tu pomóc.

  • 114. Data: 2013-08-26 16:45:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Aug 2013, MarekZ wrote:

    > Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał w wiadomości grup
    com...

    > Tego nie da się zrobić na drodze ewolucyjnej.
> [...]

    Czy przewrót ustrojowy, ale bez rewolucji w kategorii "wojna
    domowa", taki jak nie przymierzając przejęcie rządów przez Cezara
    ewentualnie Hitlera albo nawet "tylko" przez Piłsuckiego to już
    "nieewolucja" czy jeszcze nie?
    :)
    (w zasadzie kolejność powinna być: Hitlera, zgodnie z prawem, Cezara
    bezprawnie ale bez wojny, Piłsuckiego z niewielkimi walkami za to
    bez represji)

    pzdr, Gotfryd

  • 115. Data: 2013-08-26 17:11:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > przez Piłsuckiego

    Kurde, Gotfryd, naucz się w końcu pisać nazwisko Marszałka ;)

    --
    Liwiusz

  • 116. Data: 2013-08-26 18:08:31
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-08-26 16:45, Gotfryd Smolik news pisze:>
    > Piłsuckiego z niewielkimi walkami za to bez represji

    Bez represji, powiadasz?

    Sławek

  • 117. Data: 2013-08-26 21:46:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Aug 2013, Liwiusz wrote:

    > Kurde, Gotfryd, naucz się w końcu pisać nazwisko Marszałka ;)

    Wnoszę o łagodny wymiar kary :(
    A już mi kiedyś tak dobrze poszło... w wikipedii wtedy
    sprawdziłem przed wysłaniem posta ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 118. Data: 2013-08-26 21:47:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Aug 2013, Slavekk wrote:

    > Bez represji, powiadasz?

    Oficjalna linia była "amnestia dla obu stron" :>

    pzdr, Gotfryd

  • 119. Data: 2013-08-28 13:45:27
    Od: l...@g...com

    8005,_Newsweek___Jacek_Rostowski_podal_sie_do_dymisj
    i.html

    Ruszyla kampania znanych ekonomistow, "nic sie nie stalo". Naczelny argument to to ze
    Japonia ma 250% deficyt a Polska tylko 50%. Nie dodali tego, w czyich rekach sa dlgi
    tych panstw i na jaki % :)

  • 120. Data: 2013-08-29 00:09:53

    W dniu 2013-08-28 13:45, l...@g...com pisze:
> [...]
    ze Japonia ma 250% deficyt a Polska tylko 50%. Nie dodali tego, w czyich rekach sa

    I znowu to stare łgarstwo z użyciem Japonii.
    Żałość