  • 1. Data: 2002-05-06 11:11:19
    Temat: Rezerwcja miejsca handlowego?
    Od: "Bruti" <b...@p...onet.pl>

    Dzień Dobry.
    Handluję na placu targowym- zarządzanym przez spółką Z.O.O, która dzierżawi
    teren od urzędu miasta.Mam stałe miejsce tzw. box, za który płacę rezerwację
    z góry za kolejne miesiące.
    Ostatnio prezes dołączył do stałej opłaty rezerwacyjnej - opłatę
    eksploatacyjną za miejsce handlowe, którą należy uiśćić razem z opłatą
    rezerwacyją - z góry .
    Opłata ta jest ujmowana na fakturach, które wystawia spółka jako rozliczenie
    rezerwacji.Dziwi mnie fakt, że opłatę eksploatacyjną należy zapłacić z
    miesięcznym wyprzedzeniem ( jest to opłata za użytkowanie miejsca
    targowego), nawet w momencie kiedy miejsca tego się nie zajmuje ( dni
    wolne ).
    Spółka nie przewiduje również możliwości zwrotu części opłaty
    eksploatacyjnej za dni, w których nie zajmujemy tych że miejsc.Czy
    postępownie spółki jest zgodne z prawem ?.
    Bardzo proszę o odpowiedź -czy mamy prawo starać się o zwrot części opłaty
    eksploatacyjnej za dni kiedy nie użytkujemy miejsc handlowych?
    Z poważaniem Tomasz Reguła

    begin 666 Tomek.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM4;VUE:PT*1DX
    Z5&]M96L-
    M"D5-04E,.U!2148[24Y415).150Z8G)U=&DQ,C- <&]C>G1A+F]N970N<&PN
    C#0I2158Z,C P,C U,#94,3$Q,3$Y6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
    `
    end