  • 1. Data: 2002-05-06 09:47:09
    Temat: Pielgrzymka
    Od: Piotr Szkudlarek <P...@L...pl>

    Uprzejmie zawiadamiam, ze na stronie Stowarzyszenia Polskich Prawników
    Katolickich http://www.wp.com.pl/sppk umieszczone sa informacje o
    pielgrzymce na Jasną Górę połączoną ze Zgromadzeniem
    Sprawozdawczym.

    Pozostaje do dyspozycji

    Piotr Szkudlarek
    mailto:P...@w...com.pl

    http://www.LexisNexis.pl Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis, wchodzace w
    sklad miedzynarodowej grupy LexisNexis, powstalo z polaczenia
    Wydawnictw Prawniczych PWN i Wydawnictwa Prawniczego

  • 2. Data: 2002-05-13 03:26:36
    Temat: Re: Pielgrzymka
    Od: m...@c...pl (mikrom)

    Serdecznie Witam Piotr !
    W nawiązaniu do e-maila z dn.2002-05-06
    Uprzejmie informuję:

> [...]

    http://www.LexisNexis.pl
    PS> Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis, wchodzace w
    PS> sklad miedzynarodowej grupy LexisNexis, powstalo z

    Dziekuję za w/w informację - skorzystam.
    ale sprowadza mnie do Pana innego rodzaju prosba i
    zapytanie. Jestem przedstawicielem stowarzyszenia jak w
    stopce. Stowarzyszenie liczebnie jak i merytorycznie
    jest ciagle "watłe". Chcielibyśmy otworzyc przy naszym
    stowarzyszeniu np. Internetowe Biuro Obsługi Prawnej.
    Tak nam sie marzy aby to biuro działało głównie dla
    potrzeb społeczności osób niepełnosprawnych dla osób
    majacych dostęp do internetu jak i nie majacych dostepu.
    Wyobrażam sobie, że np poprzez kancelarię
    parafii, sasiedztwo itp. działania - mozna tym osobom
    pomagac. Całą koncepcje przedyskutujemy o ile znajdę
    klimat i osoby chetne charytatywnie popracować na rzecz
    tej społeczności. To tyle na teraz.

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Mirosław m...@c...pl

    Zamiast:narzekać, gadać, obwiniać, oczerniać, czekać !!!
    Zostań aktywnym członkiem Stowarzyszenia Internetowej
    Społeczności Osób Niepełnosprawnych "SamiSobie"
    http://sison.clan.pl Realizuj się w pracy spolecznej.

    12 maja 2002 niedziela 13:07